ultimate team

door furkik007
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ultimate team

★★★ Newbie

Beste

 

Ik heb al een maand lang een nieuwe game platform en dat is een xbox one. ik ben van playstation vergeschakeld naar xbox en ik zou graag mijn ultimate team terug willen hebben. Is dit mogelijk???

 

Alvast bedankt 

Bericht 1 van 4 (166 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ultimate team

EA SPORTS FC Team

Beste @furkik007,

 

Het is niet mogelijk om jouw FUT over te zetten van PlayStation naar Xbox. Wanneer je een ultimate team hebt op bijvoorbeeld de PS4, kan je dat team alleen op de PS4 gebruiken, het is dus ook niet over te zetten naar bijvoorbeeld de PS3.

 

FIFA 18 heeft op elke console zijn eigen economie en er zijn geen crossplay mogelijkheden.

 

Waarom ben je overgeschakeld naar de Xbox?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ultimate team

★★★ Newbie

Beste Jason

 

Je bent bedankt voor je heel duidelijke oplossing. Ik had ook de gedachtes van dat het niet zou gaan maar, ik wilde mijn kans wagen. Ik ben overgeschakeld naar xbox omdat al mijn vrienden een xbox console hebben en zo kon ik met alleen spelen. Ik vind het jammer dat ik mijn ultimate team nu opnieuw moet opbouwen.

 

Hartelijk bedankt!!

Bericht 3 van 4 (153 Weergaven)

Re: ultimate team

EA SPORTS FC Team

Hey @furkik007,

 

Graag gedaan, het is inderdaad jammer dat je jouw Ultimate Team niet over kunt zetten maar door te blijven spelen ben ik er zeker van dat je weer een goed team samen kunt stellen! Dat is ook de reden waarom ik een PS4 heb gehaald, al mijn vrienden spelen op een PS4 en het is natuurlijk veel beter om met vrienden te spelen.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help