uitbreidingspakket niet in game

door lieve12345
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: uitbreidingspakket niet in game

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Het is dus niet mogelijk om met studentenleven te spelen als je de Sims 4: Legacy Editie hebt?
Bericht 11 van 21 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

★★★★★ Expert

Ja, dat klopt, @EnnaFe.
Bericht 12 van 21 (534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

★★ Novice
@RealSimmor0 Als ik in taakbeheer kijk zie ik gewoon sims 4 staan...
Bericht 13 van 21 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

★★★★★ Expert
Welke toepassing staat daar vermeld, @lieve12345? Dat kan "TS4.exe" of "TS4_x64.exe" zijn.

Kun je het versienummer van De Sims 4 zien? Deze staat onderin het hoofdmenu in De Sims 4.


Groetjes.
Bericht 14 van 21 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

★★ Novice
@RealSimmor0 ik zie er niks achter staan, alleen sims 4. Als ik de sims open staat onderin het menu een nummer: 1.63.134.1620, is dit het versienummer?
Bericht 15 van 21 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

Champion
@lieve12345 Er is alweer een update! Vanaf 10 juni is er dus ook een nieuw versienummer. Kijk even hier: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-june-10-2020 en haal de update voor de Sims 4.
Als het goed is speel je daarna met een van de volgende versies PC: 1.63.136.1010 / Mac: 1.63.136.1210 of Console: versie 1.27
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 21 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

★★ Novice
@Trismagistos ik heb net alles geupdate, en ik heb nu versie 1.63.136.1610, maar nog steeds geen studentenleven die het doet helaas. Origin heeft net ook automatisch legacy gedownload, dus ik weet niet of ik nu studentenleven helemaal niet meer kan doen?
Bericht 17 van 21 (345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

Champion
Dat antwoord kan ik niet zo uit de losse pols geven, @lieve12345.
Als Origin ook de Legacy Editie downloadt, wil dat nog niet direct iets zeggen.
Kijk even hier of je computer voldoet aan de systeemeisen voor de Sims 4. https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Ik adviseer meestal te kijken naar de aanbevolen eisen omdat je dan zeker weet dat je ook na een extra uitbreidingspakket het spel nog kan spelen.

Als je inlogt op een computer die voldoet aan de eisen kan je studentenleven altijd spelen. Maar het kan zijn dat je dat jou eigen computer nu niet (meer) kan. In dat geval kan je contact opnemen met de helpdesk. (wel in het Engels -vanwege Corona-)
https://help.ea.com/nl/the-sims/the-sims-4/

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 21 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

★★ Novice

Ik heb net hetzelfde probleem maar met Eco Living. 

werkt deze met Legacy edition?

Dit mag duidelijker aangekondigd worden dat deze niet meer ondersteunt worden bv. 

systeemvereisten zijn geen probleem. maar de Mac is net iets te oud voor de gewone versie van de game te spelen. ik val er net buiten.

Bericht 19 van 21 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: uitbreidingspakket niet in game

[ Bewerkt ]
Champion

Dat is heel vervelend voor je, @KingCois86. Volgens mij staat er toch aan het begin van de pagina dat een bepaalde Mac versie niet meer aan alle mogelijkheden voldoet. https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/
Maar eerlijk gezegd dat valt mij niet zo op omdat ik op een Windows pc speel.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 20 van 21 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help