transfermarkt

door jeffjeff792
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

transfermarkt

★★★ Newbie

Waarom krijg ik telkens 'communicatiefout met de ultimate team service' wanneer ik de transfermarkt probeer te gebruiken?

Bericht 1 van 5 (585 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: transfermarkt

Community Manager
Hoi @jeffjeff792,

Ik zie momenteel geen andere active threads met transfermarkt problemen. Het zou een tijdelijke storing kunnen zijn, maar ik houd de situatie wel in de gaten.

Wat je wel kan proberen is een paar troubleshooting stappen. We hebben basis- en geavanceerde stappen voor probleemoplossing op EA Help die je kunnen helpen met je verbinding. Probeer eerst deze stappen om te zien of deze voorkomen dat je verbinding wordt verbroken:

Basis: http://x.ea.com/ea/basic-connection-ts

Geavanceerd: http://x.ea.com/ea/advanced-connection-ts

Onze belangrijkste tip is om je console/PC met een kabel te verbinden met je router. Bekabeling is de beste manier om de meest stabiele verbinding te krijgen.

Als je me laat weten of je op console of PC speelt, dan heb ik nog een paar stappen die ik kan delen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 5 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: transfermarkt

★★★ Newbie
@EA_QueenBee,
ik speel op PC. Pc is bekabeld aan mn router. Via de companion app werkt het wel gewoon. geen wifi problemen. al meerdere keren opnieuw opgestart (game,origin en pc). Ook geen ban op mn account
Bericht 3 van 5 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: transfermarkt

★★★ Newbie
@jeffjeff792 op de webapp werkt het ook gewoon btw
Bericht 4 van 5 (567 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: transfermarkt

Community Manager
@jeffjeff792,

Dus het werkt wel prima op de apps, gewoon niet op je console zelf?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 5 van 5 (539 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help