tegenstander opgeven

door sicilianGangster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

tegenstander opgeven

★★★★ Apprentice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? lessiobodghini
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? Altijd
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) continue
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? weet ik niet
Wat gebeurt er? wanneer de tegenstander scoort en je kan gelijk komen na 10min aftrap dan blokkeren mijn spelers waardoor de tegenstander met 1spelers vanaf zijn helft slenterend naar mijn doel gaat en scoort waardoor hij 2-1 voor komt. Mijn spelers blokkeren volledig en mijn keeper blijft stokstijf staan. Meteen nadien verbreekt de tegenstander de wedstrijd. Hij geeft dus na 20min aftrap de wedstrijd op maar toch wint hij de wedstrijd......... Wanneer ik vb voorsta en de verbinding word door EA verbroken dan verlies ik de wedstrijd worden mijn vaardigheidspunten afgenomen -17 Wanneer de tegenstander dit bewust doet dan wint hij de wedstrijd en ben ik ook -17 vaardigheidspunten kwijt. Dis is blijkbaar mss een cheatcode voor wedstrijd opgeven met winstmarge
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? oplossen

@EA_Jason 

Bericht 1 van 2 (217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: tegenstander opgeven

EA SPORTS FC Team

Voor gameplay bugs hebben we videos nodig @sicilianGangster, neem dus eens een video hiervan op, upload hem ergens en deel de link hier. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (191 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help