Re: starwars battlefront2 start niet na update 27-03-2018

door CC-9218
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

starwars battlefront2 start niet na update 27-03-2018

★ Novice

Spel start niet na de update van 27-03-2018.

 

Het begon met heftige bugs extreem lage fps en het spel werd onspeelbaar.

Hierna meerdere malen op repareren geklikt en het spel zelfs volledig opnieuw geïnstalleerd.

Ik kom op dit moment niet verder dan de origin cloud sync, het spel start niet op, er gebeurd niks.

 

Ik heb windows 7, dxdiag bijgeleverd, aan mijn pc kan het haast niet liggen.

 

 

Bericht 1 van 4 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: starwars battlefront2 start niet na update 27-03-2018

EA SPORTS FC Team

Hey @CC-9218

 

De DxDiag ziet er inderdaad goed uit, goed dat je al zelf het spel gerepareerd en opnieuw geïnstalleerd hebt!

 

Er zijn nog enkele dingen die je kunt proberen:

 

- Leeg de cache van Origin

- Voer een Schone Start van Windows uit om te zien of het probleem aan externe programma's ligt (start alleen Origin en SWBFII op)

- Maak een backup van %USERPROFILE%\Documents\STAR WARS Battlefront II

- Verwijder %USERPROFILE%\Documents\STAR WARS Battlefront II en repareer het speel om de instellingen terug te zetten naar de standaardwaardes

- Let er wel op dat je een backup maakt, want dit verwijdert mogelijk jouw savegame

Jason.png
Bericht 2 van 4 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: starwars battlefront2 start niet na update 27-03-2018

★ Novice

.exe file verwijderen en daarna op repareren klikken heeft uiteindelijk geholpen.

Bericht 3 van 4 (359 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: starwars battlefront2 start niet na update 27-03-2018

★★★ Newbie

Ik heb sinds een maand origin premium account maar heb Battlefront 2 nooit kunnen spelen, overigens lees ik op forums dat dit ook bij losse versies op dvd voorkomt. Bij opstarten heb ik al meteen zwart scherm. Mijn hardware is prima en andere spellen draaien prima (geforce gtx 980, stuurprogramma nividea 417.35, IntelCore I74790 @3.60ghz. 19.87 GB Ram, Windows 10). Ik heb driver van de videokaart opnieuw geïnstalleerd en geüpdated en zelfs Windows 10 opieuw geïnstalleerd.

 

Ook heb ik geprobeerd het spel in windowed versie af te spelen maar dit werkt ook niet. Ook het spel opnieuw installeren .exe bestand verwijderen en daarna game herstellen werkt niet. Alleen maar een zwart scherm en na een tijdje geeft beeldscherm aan dat er gewoon geen videosignaal is. Ik heb geen discord geìnstalleerd dus dat kan het probleem niet zijn. Ik heb windows in veilige modus opgestart maar ook dan krijg ik een zwart scherm. Ik heb een diagnose rapport toegevoegd.

Bericht 4 van 4 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help