Re: star wars battlefront 2 op pc

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

star wars battlefront 2 op pc

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

hallo ik heb een probleem met star wars Battlefront 2 op pc sinds de laatste update kan ik de multiplayer niet meer spelen hij  kan geen spelers vinden

ik  heb dit probleem alleen bij dit spel sinds deze week

 

Bericht 1 van 6 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 op pc

Dag @wyandottes

 

Probeer eerst eens je origin cache te legen.
Daarna repareer je je spel door in je game library met je rechtermuisknop op het spel te klikken. Daar kan je voor "repareren" kiezen.

Laat maar iets weten of het geholpen heeft.

Bericht 2 van 6 (470 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 op pc

★★★ Novice

hallo ik heb de origin cache gelegd maar helpt helaas niet gister heb ik hem even kunnen spelen op de pc maar het duurt lang om spelers te vinden aan mijn internet kan het niet liggen want ik heb de game ook voor de ps4 en xbox one en die doen het wel goed dit is gebeurd na het updaten van het spel daarvoor deed die het goed op de pc

Bericht 3 van 6 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 op pc

Community Manager (retired)

Hey @wyandottes ,

 

Dat is inderdaad merkwaardig. Eens kijken of het volgende het oplost voor je:

 

1. Start een spel in welke modus je maar graag wilt spelen.

2. Tijdens het zoeken van een spel ga naar de options -> EA Account.

(als hij te snel een lege game vindt zet dan het zoeken tijdelijk uit en ga dan naar de opties)

3. Controleer de 'Ping Site' om te kijken of hij op een regio staat die dichtbij is zoals Duitsland, Engeland, Ierland, etc. 

4. Zo niet, zet hem dan op één van deze landen en wacht totdat hij een spel in gaat of ga erna een spel in.

5. Als hij nog steeds leeg is herstart het spel en ga nogmaals zoeken voor een modus (zonder de opties in te gaan).

 

Kun je hierna wel weer games vinden die vol zijn?

Neil.png
Bericht 4 van 6 (454 Weergaven)

Re: star wars battlefront 2 op pc

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

hallo ik heb vandaag de pc versie wel weer kunnen spelen hij kan weer snel spelers vinden ik heb niks aan de instellingen veranderd hij is ineens uit zich zelf weer gaan doen gelukkig

hoop dat het zo blijft

 

Bericht 5 van 6 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: star wars battlefront 2 op pc

Community Manager (retired)

Bedankt voor het vermelden en goed om te horen @wyandottes . Houd ons op de hoogte!

Neil.png
Bericht 6 van 6 (434 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help