Re: stamina

door precutboss
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

stamina

★★ Guide

Hoe kan het zijn als ik 99 conditie heb een wedstrijd zonder enige moeite kan spelen.

Mijn spelers dan aan het eind van de wedstrijd makkelijk nog 40 a 50% conditie over hebben.

 

Maar als ik dan de wedstrijd begin met 96 97 98 conditie ik na 50 minuten al moet wisselen omdat ze dood zijn?

 

Zelfs is het soms zo dat ik met 97 conditie dan een normale speelstijl niet eens vol houd.

maar met 99 conditie mijn spelers mijn ultra attacking met gemak kunnen.

daar staan 6 spelers op agressief en ik speel constante druk.

 

 

Bericht 1 van 5 (217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: stamina

EA SPORTS FC Team

Workrate?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: stamina

★★ Guide

met de zelfde spelers?

Bericht 3 van 5 (192 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: stamina

EA SPORTS FC Team

Ah zo, sorry verkeerd gelezen Standard smile

 

Het kan zijn dat je de spelers meer of minder gebruikt in een wedstrijd en je dit daarom ziet, maar als het altijd voorkomt met dezelfde speelstijl tegen dezelfde soort tegenstanders en altijd met dezelfde stamina, kan ik het aankaarten en laten testen.

 

Ik heb hier nog geen andere meldingen over gezien om eerlijk te zijn, jij wel?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: stamina

★★ Guide
ik zat rond te kijken en in de bugraporten zie ik er ook 1 staan zowizo.
verder op DIT forum zie ik niks.

het is zo als ik minder dan de 99 conditie heb dan kunnen mijn spelers helemaal niks meer na de eerste helft.
en dan is het niet zo dat ik overdreven veel ren ofzo iets.

maar dan ook nog als tegenstanders vol vol op de aanval spelen dan maakt het voor de tegenstander niks uit.
als een 89 cruyff met nog 10%energie mijn speler er allemaal uit rent dan slaat dat nergens meer op.
of een sterling zonder energie mijn net ingebrachte FB kompany opzij gooit alsof het niks is.
Bericht 5 van 5 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help