Re: squad battle punten verminderen zomaar

door sicilianGangster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: squad battle punten verminderen zomaar

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ik heb toch al topic gezien en niet aleen hier mazr ook op googlz ,fb,.... Waarin ook veel gamers melden dat ze problemen hebben met de squad battle beloningen.

 

Dat er een refresh kan zijn net voor begin nieuwe reeks dat kan ik begrijpen dat je dan ineens door de refresh iers lager komt omdat er net iets hogere punten zijn maar dat je puntenaantal zomaar verminderen dat kan niet want is daardoor dat ik 2x op rij helft minder munten heb........

 

Hoelang duurd zo iets eigenlijk bij ea om dit na te gaan aangezien jullie de foto's hebben als bewijs kan dit toch al recht gezet worden.......

Bericht 21 van 28 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle punten verminderen zomaar

EA SPORTS FC Team

Zou je de links anders eens kunnen delen naar andere spelers met hetzelfde probleem?

 

Dan zal ik dit aankaarten bij het team.

 

Als je nog meer screenshots voor mij hebt, dan zie ik deze graag van je.

Jason.png
Bericht 22 van 28 (565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle punten verminderen zomaar

★★★★ Apprentice

@EA_Jason is er al nieuws over de 2x squad battle punten die zomaar verdwenen? is ondertussen wel al maand of iets langer en ikbheb nog steeds geen antwoord hierop van EA en is ook nog niet rechtgezet ondanks de bewijzen van de punten die verdwenen.

 

 

 

De voorbij 2 weken was alles in orde punten waren correct enkel 

 

 

 

De tactieken die de tegenstanders hebben lijken niet te bestaan, ik heb op google, op Ea, en andere sites over de bestaande tactieken nagekeken en nergens bestaan deze tactieken.

 

Ook maar simpel vb tegenwoordig zelfs op amateur tegen een kleine tegenstander die 30 ALG beoordeling minder heeft is de gameplay echt * , spelers die een rating van 50 hebben zijn sneller dan spelers die 92 rating hebben........ verschil ? die spelers van 50 rating heeft 65 PAC en mijn mbabu heeft 99pac.......... 

Bericht 23 van 28 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle punten verminderen zomaar

★★★★ Apprentice

@EA_Jason   ?????

Bericht 24 van 28 (511 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle punten verminderen zomaar

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

@EA_Jason 

 

Wanneer krijg ik een oplossing? Ik wacht nu al anderhalve maand en nog stzeds niets gehoort van de 2x punten squad battles die zomaar verdwijnen waardoor ik ipv 30000 munten maar 15000 krijg...... 

 

Dus nogmaals ik wacjr nog steeds op 30000 munten.

Waar kan ik anders ook rechtstreeks naar mailen?

 

 

 

Bericht 25 van 28 (491 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle punten verminderen zomaar

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ???????

Bericht 26 van 28 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle punten verminderen zomaar

EA SPORTS FC Team

Hey @sicilianGangster,

 

Overal ?????? plaatsen waar je geen antwoord op gekregen hebt zal het process helaas niet versnellen. 

 

Ik heb nog geen andere meldingen hierover gezien en ik heb nog geen terugkoppeling gekregen van het FIFA team. Misschien is het een idee om de tips eens uit te voeren die ik je heb gegeven in het vorige topic.

 

Mocht het daarna nog aanhouden, dan zie ik graag nog meer screenshots van je. 

Jason.png
Bericht 27 van 28 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: squad battle punten verminderen zomaar

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

@EA_Jason welke tips uit vorig topic?? 

 

Bedoel je filpjes delen?Waarom zouden wij gamers dat moeten doen? Er word niets maar dan ook niet opgelost............

 

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Houd het ontopic.

Bericht 28 van 28 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help