speler verkocht, geld niet gekregen

door mikezebe
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

speler verkocht, geld niet gekregen

★★ Novice

Beste, 

Ik heb nu drie keer aangekaart dat ik James Rodriguez heb verkocht maar er geen munten voor het gekregen. Ik heb twee maal het advies gekregen om te wachten en de munten zouden dan vanzelf verschijnen. Dit was dus op 21 juni het geval en het is nu 18 augustus en nog steeds geen munten te bekennen. Hierop heb ik weer de chat van EA geraadpleegd en de Amerikaanse support chat van EA is nou niet bepaald behulpzaam en kappen zelfs gewoon de chat af nadat ze twee keer een foute conclusie trekken uit mijn verhaal. 

1. Kan iemand mij verder helpen door mij in ieder geval te informeren over het feit waar mijn munten zijn?

2. Wat mij tevens is opgevallen is dat indien je squad fitness cards koopt (dus de bieding wint) de munten worden afgeschreven van je muntentegoed maar dat je het squad fitness kaartje niet ontvangt. Erg hinderlijk.

 

Alvast bedankt.


Bericht 1 van 2 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: speler verkocht, geld niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hey @mikezebe,

 

Neem eens contact op met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken:

 

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (262 Weergaven)

Alle reacties

Re: speler verkocht, geld niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hey @mikezebe,

 

Neem eens contact op met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken:

 

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (263 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help