spel wil niet downloaden

door Sanne162
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel wil niet downloaden

★★★ Newbie

Hallo,

 

Mijn pc is helaas een tijdje terug kapot gegaan en hem hem laten maken. Nu was het geval dat alle progamma's documenten etc. weg ware, dus moest ik origin ook opnieuw downloaden wat is gelukt. Alleen op het moment dat ik mijn spel sims 4 wil downloaden springt hij meteen in de wachtrij of pauze terwijl ik niks anders aan het downloaden ben, wat moet ik doen?

Bericht 1 van 3 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel wil niet downloaden

Dag @Sanne162

 

Speel je een ander spel vanuit de origin client tijdens de download?

Download je via WIFI?

Bericht 2 van 3 (325 Weergaven)

Re: spel wil niet downloaden

★★★★ Novice

Er worden allerlei mogelijke oplossingen en tips aangereikt op dit forum.


Welke ikzelf met behulp van EA_Jason heb uitgevonden is dat er ruim voldoende plek aanwezig moet zijn op de harde schijf waar je het spel wilt installeren.
Is de downloadcache map ook op diezelfde HDD, dan wil wel eens het geval zijn dat er alsnog te weinig ruimte aanwezig is.
Namelijk ruimte voor de installatiebestanden én tevens voor het spel zelf, dus zeg maar dubbel zoveel GB's aan ruimte moet er aanwezig zijn.

Een oplossing wat bij mij werkt is de map voor de Downloadcache/Oude Installatiebestanden verplaatsen naar een tweede HDD.
Al heb ik wel Downloaden in veilige modus ook aangezet in Diagnostische gegevens onder Applicatie instellingen.

Bericht 3 van 3 (201 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen