Re: spel start niet op!

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel start niet op!

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Als ik het spel opstart dan komt er in beeld dat het niet opgestart kan worden vanwege ontbrekende of beschadigde spelgegevens. Geen idee hoe ik dit op kan lossen. Er staat ook dat ik moet proberen het spel opnieuw te downloaden, maar ben bang dat alles dan weg is of dat je weer opnieuw moet betalen ofzo.

Bericht 1 van 4 (1.104 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel start niet op!

★★★★★ Expert


Hallo @nienke078,

Je kan een Origin spel repareren, door in de spelbibliotheek van de Origin cliënt rechts te klikken en dan voor de optie Repareren kiezen.
Tijdens dit reparatie proces worden alle beschadigde en/of ontbrekende bestanden opnieuw gedownload.
Hoe lang dit duurt is afhankelijk van de hoeveelheid, snelheid van je computer en internetverbinding.

Mocht de Sims 4 hierna nog steeds niet opstarten dan kan je de De Sims 4 map in je Documenten\Electronic Arts\ map hernoemen, de cache leegmaken, de Origin cliënt en De Sims 4 opstarten als Administrator en vervolgens nogmaals het spel repareren.

Zorg dat tijdens dit proces de Origin cliënt weinig wordt gestoord, door onnodige als openstaande (achtergrond)programma's.
Met name beveiligingssoftware kunnen onbedoeld voor blokkades zorgen, wat tot hun taak hoort.
Een bekabelde internetverbinding kan mee helpen.

Gekochte spellen blijven aanwezig op je EA account, je hoeft niet bang te zijn deze opnieuw te moeten kopen.
Dat zou wat zijn, als je computer opnieuw dient te installeren of je een nieuwe computer koopt.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 4 (1.089 Weergaven)

Re: spel start niet op!

★★★★★ Newbie

Mij lukt het ook niet! Frown

 

Bericht 3 van 4 (1.044 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel start niet op!

★★★★★ Expert


Wat lukt er bij jou nier @Dokadootje?

  • Werkte het spel eerder wel?
  • Heb je mijn suggesties gedaan?: Cache leegmaken, De Sims 4 map hernoemen in je Documenten en daarna het spel in de Origin cliënt repareren.
  • Welke andere acties heb je nog geprobeerd?
  • Als er een bepaalde foutmelding verschijnt, kun je hier een schermafbeelding van maken en toevoegen?
  • Voldoet je computer aan de gevraagde systeemeisen?
  • Welke Windows versie gebruik je?
  • Zijn de stuurprogramma's van je computer al bijgewerkt?
  • Zijn er nog Windows Updates die je dient te installeren?


Groetjes.


Bericht 4 van 4 (1.035 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help