spel laden knop werkt niet

door alissatjed
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel laden knop werkt niet

★★★ Newbie

ik snap het echt niet mijn spel laden knop werkt niet. ik kan er gwn niet op klikken en dat is echt heel vervelend. help me aub

Bericht 1 van 6 (875 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel laden knop werkt niet

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen als eens gedaan, @alissatjed? Draait er soms bepaalde software (nog) die voorkomt dat De Sims 4 juist kan werken?

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (865 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel laden knop werkt niet

★★★★★ Novice

hallo,

ik kan ook niet op de spel laden knop drukken.

als ik de .ver1 bestanden verwijder dan doet hij het maar na 30x doet dat het niet meer.

nu heb ik de vorige keer ook al de .ver1 bestand verwijderd en dan doet hij het en het spel goed opgeslagen en goed afgesloten, en nu doet de knop het weer niet.

groetjes lilianvanpaard.

Bericht 3 van 6 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel laden knop werkt niet

★★★★★ Expert

Heb je het spel ontdaan van alle aangepaste inhoud, de basisstappen al gedaan en gecontroleerd dat je de laatste versie van De Sims 4 gebruikt, @lilianvanpaard?
Bericht 4 van 6 (647 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel laden knop werkt niet

★★★★★ Novice

Wat zijn de basisstappen?

Groetjes lilianvanpaard.

Bericht 5 van 6 (640 Weergaven)

Re: spel laden knop werkt niet

★★★★★ Expert
Hierbij de basisstappen dan, @lilianvanpaard:
Je dient de Origin cliënt en alle Origin spellen eerst helemaal hebben afgesloten, voordat je hieraan begint.
Cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hernoem De Sims 4 map, die in je "Documenten\Electronic Arts" staat.
Gebruik een bekabelde internetverbinding, controleer dat de Origin cliënt niet gehinderd wordt door andere software die je hebt draaien.
De Origin cliënt starten en je aanmelden met de juiste Origin / EA account, als hierom gevraagd wordt. Ga dan naar je spelbibliotheek toe.
Repareer De Sims 4 via de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen.
Controleer of De Sims 4 is bijgewerkt Rechtsklik nog eens op De Sims 4 en dan "Update game" kiezen.
Je zal De Sims 4 schoon starten. Test met een nieuwe Sims / huishouden. Of gebruik eentje van de standaardaanbod. Is het probleem verholpen?


Groetjes.
Bericht 6 van 6 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help