Re: spel erg traag om te spelen

door HDM1966
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel erg traag om te spelen

★★ Apprentice

hoi

 

ik speel graag Star Wars Battlefront 2

vaak heb ik erg last dat de spel erg traag is om te spelen.....heb vaak achter elkaar als ik het spel speel dan loopt het goed ga ik naar een andere level in het spel dan loopt het erg sloom om te spelen...ik wordt af en toe niet goed van.

 

vaak repaeer het spel op nieuw of ik log mij opnieuw uit

 

ik wordt hier af en toe zelf erg moe van om dit spel te normaal kunnen spelen.

 

graag hoor ik van jullie daar van antwoord er op

 

MVG

Bericht 1 van 5 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel erg traag om te spelen

Hallo @HDM1966 !

 

Uit jouw vorige posts haal ik dat je SWBF2 op de PC speelt. 

Het kan zijn dat jouw computer de mooie graphics van het spel niet helemaal aankan. Dat is niet erg, want je kunt deze gelukkig op een lagere resolutie zetten.

 

Dat kan je bijvoorbeeld doen in het menu onder de "Video" instellingen. Scroll dan naar beneden en zat de instellingen op bijvoorbeeld "medium" of "low".

Daarnaast zou je ook de andere opties eens uit kunnen proberen. Mocht je toch met de beste graphics willen spelen, dan kun je het beste je PC upgraden met nieuwe onderdelen (zogenoemde hardware vervangen) of een nieuwe PC.

 

Wat daarnaast ook de oorzaak kan zijn is dat je internet wat traag is. Ik weet niet wanneer de "traagheid" optreed. Je zou eens kunnen proberen om singleplayer te doen, in arcade modes. Als dat wel goed werkt dan ligt het waarschijnlijk niet aan je verbinding.

 

 

Zou je deze opties eens uit kunnen testen en kijken of dat werkt?

 

Met vriendelijke groet,

 

DYSPROssium

Bericht 2 van 5 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel erg traag om te spelen

Dag @HDM1966

 

Graag een dxdiag zodat we eens kunnen speuren naar onderliggende problemen.

Bericht 3 van 5 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel erg traag om te spelen

★★ Apprentice

hoi 

heb nogmaal steeds problemen om de spel te spelen . wordt snel uitgeschakeld in the game.

 

traag is het....ik wordt hier niet goed van...ik snap het niet meer.

 

ik speel graag deze spel...heb mij pc omgebouwd en dus heb wat geld in gestopt om zo spel te kunnen spelen.

 

graag hoor ik van jullie de antwoord...ik log vaak uit om reparatie spel...maar ik wordt hier niet goed van...en wordt steeds kwader. wordt uitgescholden door medespelers. dat ik de spel niet kan spelen

 

mvg 

Bericht 4 van 5 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel erg traag om te spelen

[ Bewerkt ]

Dag @HDM1966 

 

Je dxdiag telt telemetry errors. Dit zou kunnen wijzen op een virusinfectie. Dit zou kunnen verklaren dat je game zeer veel problemen vertoont.
Ik zou het volgende doen:

  • Start de PC op in safe mode
  • Laat een virusscanner los op je PC in safe mode
  • Eventueel Malware Bytes Anti Malware installeren voor bijkomende bedreigingen te detecteren (dit programma heeft een gratis versie voor particulieren)

Laat maar weten of de scans iets hebben opgeleverd.

Bericht 5 van 5 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help