sims4 verwijderen maar behouden in Origin

door kersje1511
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims4 verwijderen maar behouden in Origin

★★★ Newbie

Hey! Ik zou graag plaats maken op mijn pc en mijn sims4 even verwijderen. Als ik dit op mijn pc verwijder, blijft de sims4 dan nog op mij Origin account staan voor als ik deze later terug wil installeren op dezelfde of een andere pc?

Bericht 1 van 7 (2.007 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims4 verwijderen maar behouden in Origin

Champion
Ja hoor, @kersje1511! De Sims game en de pakketten blijven in Origin staan. Zorg er bij het verwijderen van Origin en De Sims wel voor dat je dit langs de officiële weg doet. Dus als je met Windows werkt via het verwijderen van de Applicaties en ook bij Mac via verwijderen van Applicaties. Houdt er rekening mee dat je je spel voortgang (je bewaarde spellen etc.) beter wel even kan opslaan als je naderhand er nog mee verder wilt spelen.
Sla de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 dan even op in de cloud of op een externe harde schijf.
Veel succes.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (2.003 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims4 verwijderen maar behouden in Origin

Champion
Ja hoor, @kersje1511! De Sims game en de pakketten blijven in Origin staan. Zorg er bij het verwijderen van Origin en De Sims wel voor dat je dit langs de officiële weg doet. Dus als je met Windows werkt via het verwijderen van de Applicaties en ook bij Mac via verwijderen van Applicaties. Houdt er rekening mee dat je je spel voortgang (je bewaarde spellen etc.) beter wel even kan opslaan als je naderhand er nog mee verder wilt spelen.
Sla de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 dan even op in de cloud of op een externe harde schijf.
Veel succes.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (2.004 Weergaven)

Re: sims4 verwijderen maar behouden in Origin

★★★★★ Expert
De Sims 4 en alle andere gekochte als geactiveerde producten via Origin blijven gekoppeld aan jouw Origin / EA account, @kersje1511.
Je zult alleen wel eerst een reservekopie maken van je opgeslagen spelvoortgang. Dat gaat het makkelijkste door de hele map "Electronic Arts" genaamd te kopiëren naar een USB opslag medium met voldoende vrije ruimte. Nadat je hiermee klaar bent, deze juist ontkoppelen en veilig wegbergen.

Het is mogelijk om de Origin cliënt met je gekochte producten te downloaden en installeren op meerder computer bij jou, mits die voldoen aan de gevraagde systeemeisen van het betreffende product. Je kan alleen met jouw Origin / EA account op 1 computer zijn aangemeld op hetzelfde tijdstip.

Misschien kan je beter op andere plaatsen gaan schoonmaken, omdat het verwijderen en opnieuw installeren van De Sims 4 weinig nut heeft. Zelf is het mogelijk, dan niet meer opnieuw te installeren.
De locaties van tijdelijke bestanden en mappen worden opgeslagen leegmaken of verwijderen. Idem voor de cache locaties. Je kan daarvoor het hulpprogramma Schijfopruiming gebruiken.
Software die je niet meer gebruikt, toch maar te verwijderen.
Bestanden en mappen die grote hoeveelheden ruimte op de harde schijf in beslag nemen verplaatsen of verwijderen. Denk hier aan downloads en media.
Je persoonlijke bestanden en documenten veiligstellen, door er een reservekopie van te maken en veilig bewaren. Doe dit ook met andere belangrijke bestanden.
Een extra harde schijf in de computer plaatsen, als dat mogelijk is. Een externe harde schijf is ook mogelijk, maar zijn langzamer en dienen altijd zijn aangesloten om toegang te hebben tot de daarop opgeslagen gegevens.


Groetjes.
Bericht 3 van 7 (1.997 Weergaven)

Re: sims4 verwijderen maar behouden in Origin

★★★ Newbie
@Trismagistos super hard bedankt!
Bericht 4 van 7 (1.989 Weergaven)

Re: sims4 verwijderen maar behouden in Origin

★★★ Newbie
@RealSimmor0 bedankt voor de extra tips!
Bericht 5 van 7 (1.988 Weergaven)

Re: sims4 verwijderen maar behouden in Origin

★★★★★ Expert
Graag gedaan. Aangenomen dat het zo duidelijk is verder, @kersje1511?
Bericht 6 van 7 (1.879 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims4 verwijderen maar behouden in Origin

Champion
@kersje1511 Graag gedaan!

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (1.861 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help