Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

 

 

Hoi allemaal!

Laatst kreeg ik een bericht van origin waarin het volgende stond: ''Origin vervangt de sociale infrastructuur. Tot 30 januari kunnen gebruikers met Origin-béta geen gebruikers buiten de béta zien of met ze communiceren. Bétagebruikers kunnen altijd terug naar een gewone versie.''

Sindsdien zijn mijn game en bibliotheek helemaal leeg. En kon ik weer overnieuw beginnen.
Nu ben ik opnieuw begonnen, maar ik kan niets opslaan in mijn bibliotheek, qua zelfgemaakte costum content.

Heeft dit met mijn béta origin te maken, zo ja, hoe keer ik terug naar de normale versie?
Ik zou graag weer mijn costum content online willen zetten!

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groetjes, Emma

Bericht 1 van 8 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

[ Bewerkt ]
Champion

Als je de localthumbcache.package verwijdert, @EmmaKuiper64 dan hoef je deze niet meer terug te plaatsen. Het spel maakt vanzelf een nieuwe aan die vrij is van de meeste problemen. Dat je het bed bent kwijt geraakt, kan ook betekenen dat juist daar de modificatiefout in zit. Als het bed behoort bij het uitbreidingspakket en je hebt modificaties gebruikt die dat bed als basis gebruiken dan is het raadzaam om opzoek te gaan naar updates voor die modificaties. Hopelijk heb lukt het daarna wel.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 8 (599 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

Champion
Dag @EmmaKuiper64 ik heb het nog eens na gekeken maar kon niets vinden over het plaatsen van zelfgemaakte costum content in de bibliotheek. Ik vermoed dat je die content wel gewoon in je eigen Mods map (Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods) kan zetten maar niet meer via Origin of de Sims kunt delen. Wel kan je daarvoor andere kanalen gebruiken zoals bijv. modthesims.
@EA_Jason weet jij hoe het zit met de Bétaversie van Origin? Komt er nog één of....?
Hopelijk krijg je in dit forum wat meer informatie.
Heel hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (626 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

★★★★★ Novice

@Trismagistos Ik heb een backup gemaakt, en localthumbcache.package uit de map verwijderd. Toen kon ik inderdaad wel dingen in mijn bibliotheek opslaan. Maar toen was ik een bed enz kwijt die bij een uitbreidingspakket hoort... Toen heb ik localthumbcache.package er weer in geplaatst. Het bed was terug. Maar ik kan nu weer niets opslaan...  

Bericht 3 van 8 (619 Weergaven)

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

[ Bewerkt ]
Champion

Als je de localthumbcache.package verwijdert, @EmmaKuiper64 dan hoef je deze niet meer terug te plaatsen. Het spel maakt vanzelf een nieuwe aan die vrij is van de meeste problemen. Dat je het bed bent kwijt geraakt, kan ook betekenen dat juist daar de modificatiefout in zit. Als het bed behoort bij het uitbreidingspakket en je hebt modificaties gebruikt die dat bed als basis gebruiken dan is het raadzaam om opzoek te gaan naar updates voor die modificaties. Hopelijk heb lukt het daarna wel.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (600 Weergaven)

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

★★★★★ Novice

@TrismagistosAh oke bedankt! nog 1 vraagje, hoe/waar kan ik zoeken naar updates voor die specifieke modificaties? 

Bericht 5 van 8 (563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

Champion
@EmmaKuiper64 Die updates haal je meestal op de plaats waar je de originele mods vandaan hebt. Als ze geen update hebben dan is die modificatie echt 'out of date' en dus absoluut niet meer bruikbaar.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice


@TrismagistosDank je wel dat je mij hebt geholpen

Ik heb localthumbcache.package  weer verwijderd, het bed is opeens weer terug, en ik kan weer dingen opslaan in mijn bibliotheek!

 

Groetjes Emma

Bericht 7 van 8 (541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims4 Ik kan niets meer opslaan in mijn bibliotheek.

Champion
Goed te lezen, @EmmaKuiper64. Heel veel speelplezier!
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help