Re: sims

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims

★★ Novice

hello I have a problem I played sims for a long time on my iMac I played it on origin and also bought the sims on there. But I deleted it for a while wel I deleted origin then I wanted to play it again it has been a few months so I clicked on the sims and It said only available for windows but I bought it for Mac and windows but I can't play it now can you guys help me ?

Bericht 1 van 10 (511 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims

Community Manager (retired)
@ghostridersan,

Ik heb het gevoel dat deze code destijds op een ander account verzilverd is dan waar je op het moment op ingelogd bent hier op het forum.

Mocht je niet meer weten op welk account dit was wil ik je aanraden contact te zoeken met onze helpdesk en hun op de chat of op social media (Twitter/Facebook) laten weten wat jouw product code is (voor social media alleen in een privé bericht uiteraard) zodat ze kunnen helpen met het zoeken van het juiste account en je daar weer in kunnen helpen.

Het kan het ook waard zijn, mocht je voorheen een andere gebruikersnaam gebruikt hebben, daarmee je aan te melden in plaats van een email om te zien of dat helpt.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is en dat je alleen account informatie deelt via een privé bericht of chat.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 10 van 10 (449 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @ghostridersan,

Welkom op het Nederlandstalige forum van EA. Kun je ons toevallig iets meer vertellen over hoe je De Sims 4 aangeschaft hebt en of dit inderdaad voor PC/Mac was of dat je toevallig via EA Play (de subscriptie) speelde? 

 

Houd in de gaten dat de proefversie niet verkrijgbaar is op de Mac dus is het misschien mogelijk dat je op een ander account zit en probeert de proefversie te installeren en starten?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 10 (504 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims

★★ Novice

Nou ik heb het gekocht op mijn imac het deed het super goed en ik heb nooit een ander account gehad maar toen had ik het voor een tijdje verwijderd en toen stond er boven proefversie terwijl ik het echg maanden lang heb gespeeld en er stond alleen met windows bespeel baaf ofzo terwijl ik daarvoor gewoon nog kon spelen 

Bericht 3 van 10 (493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims

Community Manager (retired)
@ghostridersan,

Heb je De Sims 4 via Origin aangekocht of heb je een product code verzilverd destijds?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 10 (489 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims

★★ Novice
@EA_Neil Ja als het goed is heb ik het gewoon gekocht op orgin daarom vond ik het zo raar
Bericht 5 van 10 (481 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims

Community Manager (retired)
@ghostridersan,

Ik heb het gevoel dat je mogelijk onder en ander account dit spel gekocht hebt dan je nu hier op aangemeld staat. Kun je eens zien of je de confirmatie van de betaling terug kan vinden op de mail van dit account? Gelieve deze hier niet te posten maar mocht je hem kunnen vinden weet je dat het email juist is. Zo niet, is het mogelijk een account onder een ander email.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 10 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims

★★ Novice
@EA_Neil Ja ga ik doen ! Bedank voor uw hulp
Bericht 7 van 10 (477 Weergaven)

Re: sims

★★ Novice

Ik heb dus het gevonden ik heb het spel gekocht op game sync op 16 feb 2020 dus toen klikte ik erop ik heb ook de bestelingd code en de activatie code dus toen klikte ik op de sims moest ik mijn product code invoeren dus ik deed gewoon mijn activatie code en toen stond er code al ingewiseld wat moet ik doen ?

Bericht 8 van 10 (464 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims

★★★★★ Expert
Onderwerpen die te maken hebben met De Sims 4 hebben een eigen plek hier: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Welkom op het Nederlandstalige forum, @ghostridersan.


Controleer dat jouw computer voldoet aan de gestelde systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Indien nog niet gedaan, download en installeer de Origin cliënt: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Na de voltooide installatie, de Origin cliënt starten en je gaan aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Via de spelbibliotheek, kan je alle gekochte producten downloaden en installeren. Dus ook De Sims 4 met alle aanvullende inhoud.

Mocht deze ontbreken, ben je dus met de verkeerde Origin / EA account aangemeld. Bij voorkeur en indien mogelijk, zal je met het volledige e-mail adres gaan aanmelden, die je met de functies "Kopiëren" en "Plakken" overneemt.
Zorg ook dat je ben verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding. Overige en onnodige software helemaal eens afsluiten, omdat deze vaak genoeg de goede werking van de Origin cliënt kan tegenwerken.
De productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven na hun registratie gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account. Tweedehands gekochte of gekregen producten kan je dus niet nog eens gebruiken. (Dus ook niet op een andere, nieuw gemaakte Origin / EA account!)
Voor de producten die via Origin zijn gekocht, zal je geen productcode krijgen, maar wordt deze automatisch geactiveerd.
Kinderaccounts kunnen niet kopen via Origin, omdat zij geen toegang hebben tot de online functies. Zij dienen in een (online) winkel het product te kopen en dan de bijgevoegde productcode registreren / verzilveren op hun kinderaccounts.

Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist, dat dient zijn geregistreerd op dezelfde Origin / EA account. Naast het ook voldoen aan hun gestelde systeemeisen, als de aanbevolen systeemeisen van het basisspel.

Als er installatieschijven bij de aankoop in de (online) winkel zaten, dan kan je die beter niet meer gebruiken. Het is veel gemakkelijker dat je alles via de Origin cliënt gaat downloaden en installeren.


Groetjes.
Bericht 9 van 10 (459 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims

Community Manager (retired)
@ghostridersan,

Ik heb het gevoel dat deze code destijds op een ander account verzilverd is dan waar je op het moment op ingelogd bent hier op het forum.

Mocht je niet meer weten op welk account dit was wil ik je aanraden contact te zoeken met onze helpdesk en hun op de chat of op social media (Twitter/Facebook) laten weten wat jouw product code is (voor social media alleen in een privé bericht uiteraard) zodat ze kunnen helpen met het zoeken van het juiste account en je daar weer in kunnen helpen.

Het kan het ook waard zijn, mocht je voorheen een andere gebruikersnaam gebruikt hebben, daarmee je aan te melden in plaats van een email om te zien of dat helpt.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is en dat je alleen account informatie deelt via een privé bericht of chat.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 10 (450 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen