sims start niet op!

door emmalangenbach
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims start niet op!

★ Novice

sinds vanavond werkt mijn sims ineens niet meer! Als ik via Origin op sims klik zegt die "opstarten niet mogelijk, sims 4 draait al" Help!

Bericht 1 van 3 (289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims start niet op!

[ Bewerkt ]
Champion

@emmalangenbachAls je werkt met een Windows PC kan je het beste het taakmanager menu openen met ctrl, alt en delete tegelijk in te toetsen. Kies daarna de optie Taakbeheer en desnoods onderin het nieuw verschenen tabblad menu voor meer details.
Klik daarna rechts op De Sims 4 en kies de optie beëindigen.
Sluit Origin eventueel op dezelfde manier en kies ervoor om je computer
opnieuw op te starten

Start Origin opnieuw op en klik daarna met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor de optie spel repareren. Wacht tot dat proces is afgerond en test of de Sims nu wel goed opstart.

Als je met een Mac speelt en je hebt geen moeite met de Engelse taal, kijk dan even in deze thread: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/READ-FIRST-Sims-4-Mac-Help-Guides-and-Troubleshooting.... En anders hoop ik dat @EA_Jason je wel verder wil helpen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims start niet op!

★★★★★ Expert
Hallo @emmalangenbach,

Nagaan of De Sims 4 werkelijk niet al draait.

Basisstappen doen.

Er voor zorgen dat je geen software hebt draaien die verhindert dat De Sims 4 als de Origin cliënt juist kunnen werken. Zoals bepaalde beveiligingssoftware dit kan doen.

Nagaan of je wel de rechten hebt. Dit geld ook voor beveiligingsinstellingen. Zo nodig dien je deze allen te wijzigen.

Via een net nieuw aangemaakte gebruikersaccount met Administrator rechten, je gaan aanmelden. Lukt het zo om De Sims 4 toch te starten?

De door jouw gebruikte platform dient zijn bijgewerkt, inclusief stuurprogramma's en te voldoen aan de benodigde systeemvereisten van De Sims 4.

Herinstallatie van de Origin cliënt.


Bekijk ook dit onderwerp https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims-4-draait-al/m-p/8338921 eens.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help