Re: sims kunnen niet slapen

door FrederiqueSimmie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims kunnen niet slapen

★ Novice

Als ik mijn sims avatar naar bed stuur dan slapen ze voor even maar ze worden dan direct terug wakker.  Ik heb al geprobeerd om de game te repareren maar dat werkte niet

Bericht 1 van 6 (10.817 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: sims kunnen niet slapen

EA SPORTS FC Team

Probeer anders de familie naar een andere stad te verhuizen en dan weer terug naar hun oude huis om te zien of dat werkt. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (10.904 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims kunnen niet slapen

EA SPORTS FC Team

Probeer anders de familie naar een andere stad te verhuizen en dan weer terug naar hun oude huis om te zien of dat werkt. 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (10.905 Weergaven)

Re: sims kunnen niet slapen

★★★ Newbie

Ook hier dat probleem, ook met eten, naar het potje gaan, dingen leren, maar dan, tot nu toe, alleen met peuters.

Heel vervelend.

 

De oorzaak lijkt het vasthouden van een object. Een leeg bord, waardoor ze het volle bord terug op de aanrecht blijven zetten, of een boek, met hetzelfde gedrag. Als ze gaan slapen en ze hebben nog iets vast worden ze direct weer wakker.

 

Het gene wat meestal een oplossing geeft is het roteren van de ruimte in bouwen. Éen rotatie en dan weer terug is genoeg om het irritante object op een gegeven moment hangend in de lucht terug te vinden. Je peuter is het ding iig kwijt en kan doen wat je wilt dat hij of zij doet, namelijk eten slapen, naar het potje of om het even welke interactie die je het wilt laten doen.

 

Zorg ervoor dat ze lege borden zelf op het aanrecht zetten voor je met een nieuwe interactie begint, anders begint het geneuzel weer van voren af aan.

Bericht 3 van 6 (9.369 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims kunnen niet slapen

EA SPORTS FC Team

Het @GabyTaz,

 

Heb je ook geprobeerd om te items te resetten of te verwijderen met cheats?

 

Hier is een linkje over hoe je dit kunt doen, naar mijn weten moet het ook werken met objecten, al heb ik het zelf nog niet getest Tongue out

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-reset-stuck-and-unresponsive-sims-in-the-sims...

Jason.png
Bericht 4 van 6 (9.356 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims kunnen niet slapen

★★★★★ Expert


Hallo @GabyTaz,

Dat peuters hun opgedragen acties niet meer willen doen is een een bekende bug, die vermeld wordt op de Engelstalige forum tak.

Had je al geprobeerd om De Sims 4 map in je Documenten te hernoemen en hierna De Sims 4 te repareren via de spelbibliotheek van Origin?

Groetjes.


Bericht 5 van 6 (9.156 Weergaven)

Re: sims kunnen niet slapen

★ Novice

staat uw radio misschien aan?

 

Bericht 6 van 6 (4.507 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help