Re: sims foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3

★★★ Newbie

Ik krijg de foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3 (op de sims 4) als ik mijn game op probeer te slaan, wat moet ik nu doen?

Bericht 1 van 5 (490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3

★★★ Newbie

Ik heb de Sims opnieuw opgestart en ik kan weer opslaan, maar jammer genoeg is alles wat ik eerst had gedaan weg.

 

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (465 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3

★★★★★ Expert
Zou je een schermafdruk kunnen maken van deze foutmelding, deze opslaan als een afbeeldingsbestandstype en bij je reactie toevoegen als een bijlage, @Lis06?
Krijg je deze foutmelding ook met een andere, nieuw gemaakte Sim / huishouden probeert op te slaan?
Verdwijnt je probleem nadat je basisstappen hebt uitgevoerd?


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (483 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3

★★★ Newbie

Ik heb de Sims opnieuw opgestart en ik kan weer opslaan, maar jammer genoeg is alles wat ik eerst had gedaan weg.

 

Bericht 3 van 5 (466 Weergaven)

Re: sims foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

 

@RealSimmor0 wat zijn de basisstappen? Ik kon net wel weer opslaan maar nu niet meer.

 

Bericht 4 van 5 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: sims foutcode 401:8082f4d7:dbe762a3

★★★★★ Expert
Hallo @Lis06,

Als De Sims 4 afsluit, zonder het huidige spel op te slaan, dan is deze natuurlijk weg.

Zou je een schermafdruk kunnen toevoegen van de foutmelding, want foto's blijven onduidelijk.
Een schermafdruk maak je door op het moment de "Print Screen" toets in te drukken.
Start het tekenprogramma, "MSPaint" wordt geleverd bij elke Windows versie en voldoet voor dit. Gebruik geen tekstverwerkingsprogramma of iets anders.
Druk "CTRL+V", de schermafdruk wordt in huidig document geplakt.
Vervolgens deze opslaan als een *.jpg afbeelding. Dit bestand kan je bij je reactie toevoegen als een bijlage.

De basisstappen zijn:
Je dient de Origin cliënt en alle spellen van Origin af te sluiten, als eerste.
Verwijder alle aangepaste inhoud ("modificaties").
De map van De Sims 4, die kan je terugvinden in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Hierna de cache van de Origin cliënt leegmaken. Daarvoor zal je dit helpartikel eens doorlezen, hoe je dit kan doen: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Heeft de Origin cliënt toegang tot het internet?
Dan start je de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Vervolgens ga je naar je spelbibliotheek toe. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 en kies de "Repareren" optie aansluitend.
Dan zal je moeten wachten tot het reparatieproces voltooid is. De duur is afhankelijk aan de hoeveelheid, de snelheid van je computer als de snelheid van je internetverbinding.
Hierna controleer je ook nog even of De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie. Nog eens rechtsklikken op de speltegel van De Sims 4 en kies nu de "Update game" optie. Deze actie zal je moeten voltooien.
Daarna ga je De Sims 4 schoon starten. Test / controleer met een nieuw gemaakte Sim of huishouden, of inderdaad je problemen zijn verholpen. Natuurlijk kan je ook een Sim of huishouden nemen uit het aanbod dat standaard met De Sims 4 wordt geleverd.

Indien je nog problemen ervaart:
Nagaan of je spelvoortgang wel lokaal wordt opgeslagen en je wel de rechten hiervoor hebt. Zijn de eigenschappen van "De Sims 4" map soms ingesteld als "Alleen Lezen"? Als de map nog niet bestaat, dan zou die automatisch aangemaakt worden bij het starten van De Sims 4.
De Sims 4 starten via de Origin cliënt en niet via de eigen snelkoppeling op je Bureaublad.
Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten. Waaronder beveiligingssoftware en programma's die "lagen" gebruiken. Het is mogelijk dat het verhinderen dat De Sims 4 als de Origin cliënt wel goed kunnen werken.
Een bekabelde internetverbinding gebruiken. De computer direct aansluiten op de modem van de internetaanbieder. Standaardwaarden fabrikant hiervan terugzetten en overige apparaten ontkoppelen / uitzetten. Andere kabels en de poorten proberen. Doe dit zeker bij verbindingsproblemen.
Wijzig de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer", zet de schuifbalk helemaal naar beneden toe en bevestig je actie. Je kan daarvoor de instructies lezen hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...
De Origin cliënt starten als Administrator. Rechtsklik op de snelkoppeling van de Origin cliënt en dan "Uitvoeren als administrator" kiezen.
Zo nodig Windows eens schoon laten opstarten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help