Re: sims 4 verboden woorden

door SHE4673
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Re: sims 4 verboden woorden

★★★ Novice

@Trismagistos, geen idee of het daadwerkelijk aan het woord "lekker" lag, maar naar het verwijderen kon ik wel opslaan. Ik heb sinds een week of 2 de modificaties uitgezet. Daar zou het in dit geval dan ook niet aan kunnen liggen.

Maar al met al nu dus wel gelukt om te uploaden :-)

Bericht 11 van 16 (372 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

Champion
@SHE4673 Heel fijn dat het als nog gelukt is. Heel veel speel plezier!
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 16 (370 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

★★★ Novice

Dankjewel voor de hulp! 

Gaat helemaal goed komen :-)!

Bericht 13 van 16 (363 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

★★★ Newbie

Ik heb dit ook, maar weet niet wat er verkeerd is in mijn tekst:

 

#Bocker Deze familie is een grote boerenfamilie, en ze hebben 3 dochters. De oudste twee zijn een eeneiige tweeling, maar ze zijn heel verschillend. Lotte wil het liefst als ze jongvolwassene is naar de stad, en Keira zou graag net als haar jongere zusje Lilly op een boerderij blijven wonen.


Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Bericht 14 van 16 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 verboden woorden

[ Bewerkt ]
Champion

@ilsevdw123 Soms kunnen woorden die je gebruikt in een andere taal iets heel anders betekenen. Op dit moment kan ik ook geen aanstootgevende woorden ontdekken in jouw stukje maar dat wil niet zeggen dat bijvoorbeeld in het Pools of Hongaars sommige woorden niet door de beugel kunnen. Ik zal eens vragen of andere helpers iets kunnen vinden in de tekst dat in hun taal bijvoorbeeld een scheldwoord is.

 

Mijn advies is om, als je jouw creatie wilt plaatsen in de galerij (dus wilt opladen) de tekst even weg te halen. Je kan dan kijken of jouw familie wel kan worden gedeeld. Misschien ligt het wel aan de familienaam.

Het beste is om het even uit te proberen. Geef als het lukt hier dan ook aan bij welk woord het problem lag. Daar kan je andere spelers enorm mee helpen.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 15 van 16 (244 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

★★★ Newbie
@Trismagistos Dankjewel voor je snelle reactie en je hulp! 🙃
Bericht 16 van 16 (241 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help