Re: sims 4 verboden woorden

door SHE4673
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 verboden woorden

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

als ik mijn eigen gebouwde huis wil uploaden naar de galerij krijg ik te zien bij omschrijving bevat verboden woorden 

heb het 4x nagelezen maar kom geen verboden woord tegen 

 

Bericht 1 van 16 (1.277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 verboden woorden

EA SPORTS FC Team
@mariskac99 Heb je misschien een grotere screenshot voor mij? Deze is nogal lastig te lezen Tongue out

Soms komt het voor dat een bepaald woord of een combinatie van woorden niet geschikt zijn in andere talen, wat het probleem kan veroorzaken.

Als je een grotere screenshot voor mij hebt kijk ik het voor je na Standard smile
Jason.png
Bericht 2 van 16 (1.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 verboden woorden

★★★★★ Novice

heb hem er opnieuw bij gezet als je er op klikt word hij nu groter is een soort link geworden 

Bericht 3 van 16 (1.244 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@mariskac99 Top!

Ik kan zelf echt niets vreemds vinden, ik zal eens vragen aan mensen die andere talen spreken of ze iets vreemds kunnen vinden.

 

UPDATE

 

Probeer eens douche te verwijderen?

Jason.png
Bericht 4 van 16 (1.243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 verboden woorden

★★★ Novice

Hier hetzelfde probleem... Ik had er het woord "douches" in staan, hoopte dat dit het was, maar helaas... ook dan staat er een verboden woord in?? Ik denk dus 

Door de verleende vergunningen heeft de eigenaar een waar paradijs kunnen creëren in het Modedistrict! Je kunt er basketballen, fitnessen, karaoke en iets drinken aan de bar of lekker op het dakterras zitten. Of toch lekker zwemmen of even ontspannen in de jacuzzi of sauna? Een heerlijke woonkamer/-keuken, 3 slaapkamer met eigen badkamer en terras en 1 peuterslaapkamer. BB.MOVEOBJECTS en BB.SHOWHIDDENOBJECTS gebruikt.

Geen idee wat het verboden woord in bovenstaande tekst is...

Bericht 5 van 16 (1.127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 verboden woorden

★★★ Novice

Oké, het verboden woord was in mijn geval "lekker"... opgelost dus...

Bericht 6 van 16 (1.125 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

[ Bewerkt ]
Champion

@EA_JasonIk denk dat het woord in de post van december te maken had met een van de slaapkamers. Vooral dat Engels lijkt niet toepasselijk in een Nederlandse tekst! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 16 (1.123 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

EA SPORTS FC Team
@SHE4673 Ik zou niet weten waarom het woord lekker niet mag?

Trismagistos, welk woord, masterbedroom?
Jason.png
Bericht 8 van 16 (1.111 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 verboden woorden

[ Bewerkt ]
Champion

Ja, @EA_Jason, ik denk dat dat woord teveel lijkt op een woord voor volwassenen. In het Engels is het namelijk master bedroom dus niet aan elkaar.

 

Ook ik vind het vreemd als het woord 'lekker' niet zou mogen. Het is mij ook wel een paar keer overkomen dat ik een locatie niet mocht opladen. Dat had vooral te maken met het gebruik van modificaties. Een andere keer weer met het gebruik van  de eigennaam; Yuki Behr.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 16 (1.102 Weergaven)

Re: sims 4 verboden woorden

★★★ Novice

@EA_Jason, geen idee, maar naar het verwijderen van het woord, kon ik wel opslaan...

Bericht 10 van 16 (1.067 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help