Re: sims 4 uitvallen spel

door 25caitlin07
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 uitvallen spel

★★★★ Novice

hooi allemaal,

 

sinds de nieuwe update valt de sims 4 heel de tijd uit bij mij vooral nadat ik iets gekocht heb.

wat kan ik doen en wie kan mij helpen?

ik raak inmiddels er gefrustreerd van.

Bericht 1 van 5 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 uitvallen spel

Champion
@25caitlin07 Dat is een bekend probleem en er wordt nu door de mensen Electronic Arts druk gezocht naar een oplossing. Helemaal boven aan de pagina over technische problemen staat daarover dit bericht: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Voor-iedereen-die-last-heeft-van-crashes-bij-PC-MAC-o...
Daar staat ook meer over het probleem. Naar verwachting zal er rond 20 november een oplossing zijn.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (324 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 uitvallen spel

Champion
@25caitlin07 Dat is een bekend probleem en er wordt nu door de mensen Electronic Arts druk gezocht naar een oplossing. Helemaal boven aan de pagina over technische problemen staat daarover dit bericht: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Voor-iedereen-die-last-heeft-van-crashes-bij-PC-MAC-o...
Daar staat ook meer over het probleem. Naar verwachting zal er rond 20 november een oplossing zijn.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (325 Weergaven)
Highlighted

Re: sims 4 uitvallen spel

★★★★ Novice

bedankt!

Bericht 3 van 5 (317 Weergaven)

Re: sims 4 uitvallen spel

★★★★★ Expert
Zorg dat je de basisstappen hebt gedaan, De Sims 4 via de Origin cliënt start en geen onnodige software hebt openstaan, @25caitlin07.
Heb je de laatste spelversie nou? Dat is versie 1.68.156.1020 voor PC, die is op 17 november 2020 uitgekomen.
Zie de update notities hier: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-nov-17-2020

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 uitvallen spel

Champion
@25caitlin07 Graag gedaan!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help