Re: sims 4 ts4_x64.exe

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 ts4_x64.exe

★★★ Newbie

Hallo,

 

mijn sims 4 spel start niet meer op na een update. vandaag 14/11 wilde ik de sims 4 gaan spelen, maar ik merkte toen al, dat hij niet wilde opstarten via mijn bureaublad.

toen ik de app van Origin opstartte zag ik dat de sims 4 bezig was met updaten. ik heb hem maar zijn gang laten gaan maar nu wil hij na de update helemaal niet meer opstarten.

er komt steeds de melding ts4_x64.exe naar boven. daarin geeft hij aan dat ik de sims 4 opnieuw moet installeren.

moet ik deze stap echt doen en werkt het daarna weer? ik kan er namelijk nog weinig over vinden.

 

ik heb wel geprobeerd met rechts klikken en dan op reparen klikken, daarna ging ie blijkbaar wel weer verder met downloaden. maar nadat hij aangaf dat hij klaar was met downloaden,

werkte het spel NIET meer en blijft ie op de bovenstaande error vallen.

 

wat kan ik hieraan doen?

 

met vriendelijke groet,

Diana Liebregts

Bericht 1 van 4 (721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 ts4_x64.exe

[ Bewerkt ]
Champion

@DLiebregtsAls het goed is heb je voor het installeren van de update ook de vraag gehad of je de Visual Studio onderdelen wilde updaten.
Als je computer een van de volgende bestanden: MSVCP140.dll of VCRUNTIME140. dll mist, raad ik je aan om Visual Studio van Microsoft als nog te downloaden en te installeren
De benodigde versies vind je hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads.

Als je niet de allernieuwste computer of laptop thuis hebt staan. dan installeer je alleen de eerste twee onderdelen: vc_redist.x86.exe en vc_redist.x64.exe.

De Sims snelkoppeling die je op je bureaublad hebt staan maakt onderdeel uit van de 32 bit Legacy Editie. Die versie is speciaal gemaakt voor de oudere en langzamere computers.

Als er daarna nog problemen zijn helpen je medespelers je graag.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (717 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 ts4_x64.exe

★★★ Newbie

@Trismagistos  ik heb helemaal nergens toestemming of iets anders aan moeten geven. hij is gewoon automatisch aan de slag gegaan. 

mijn laptop is niet zo heel oud. misschien net een jaartje. maar nu geeft ie ook andere errors aan namelijk: Igoproxy64.exe Error, maar deze geeft ie al aan zodra ik mijn laptop op start, dus ik denk (ik heb echt geen idee) dat het misschien aan mijn laptop zelf ligt???

 

heeft het misschien te maken met het feit dat ik Sims 1 ondertussen aan het spelen was terwijl Origin Sims 4 aan het downloaden was?

 

over wat je aangeeft of mijn computer een aantal bestanden mist, hoe kom ik hier achter? ik heb namelijk niet zo heel veel verstand van computers en dergelijke.

 

 

Bericht 3 van 4 (695 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 ts4_x64.exe

Champion
@DLiebregts Tja. Vermoedelijk is er een software conflict ontstaan tussen de Sims 1 en Origin bij het downloaden van de patchupdate van De Sims 4.
Dat igoproxy64.exe is een onderdeel van Origin voor de oudere spellen.

Ik heb een Engels artikel over hoe je het kan oplossen. Ik denk dat je dat beter even zelf kan lezen (als dat niet te veel moeite is) Daar staat precies in hoe je van dat 'probleem' af kan komen. Het heeft veel te maken met de mogelijkheid om Sims 1 te kunnen blijven spelen.
https://www.winosbite.com/igoproxy64-exe/

Normaal gesproken is het advies om in zo'n geval Origin te verwijderen van je laptop en opnieuw te installeren. Daarmee zal je ook de inhoud van de aanwezige spellen opnieuw moeten downloaden.

Die keuze is altijd een lastige. Lees het artikel en maak aan de hand daarvan zelf een keuze. Veel nieuwe computers zullen moeite hebben met een goede uitvoering van De Sims 1.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (687 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help