sims 4 terug

door willemharm
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 terug

★★ Novice

hallo,

Ik heb een paar jaar geleden ooit sims 4 gekocht en wil dit graag weer spelen. Ik weet niet op welk account, dacht het te weten maar daar staat het niet op mijn account, kan ik het op een of andere manier weer spelen? (ik vond het altijd zo leuk en wil het graag weer spelen) Ik heb wel nog het hoesje met de discs erin, maar in mijn nieuwe laptop kan geen disc en al zou ik het doen, neem ik aan dat ik hem al heb geactiveerd en het dus geen nut heeft. Moet ik het spel weer opnieuw kopen, of is er een andere mogelijkheid?

Alvast bedankt voor een antwoord. 

 

m.v.g 

Jeroen

Bericht 1 van 10 (344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 terug

Community Manager (retired)

Hey @willemharm ,

 

Zou je eens kunnen kijken of je misschien nog andere email adressen of gebruikersnamen hebt die je nog niet geprobeerd hebt? Mocht het om een minderjarig account gaan zul je met een gebruikersnaam in moeten loggen en niet met een email, zou je dat eens kunnen proberen? Dit kan mogelijk de oplossing tot de puzzel zijn. 

 

Als je hem niet kunt vinden en de code nog wel hebt (staat op het blaadje in het doosje) zou ik je aan willen raden even contact op te zoeken met de Nederlandse helpdesk. Zij tikken dan de code in binnen het systeem en zullen je dan helpen het juiste account te vinden. 

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis).

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Wij zijn open tussen 12:00 en 21:00 van Maandag t/m Vrijdag. 

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 10 (393 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 terug

Dag @willemharm

 

Misschien een domme vraag, maar heb je het aankoopbewijs nog?

Bericht 2 van 10 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 terug

★★ Novice
Ik weet niet of ik een bonnetje heb(waarschijnlijk niet), maar ik heb wel nog de discs. (ik kan kijken of ik op de ING app ofzo het kan zien, denk het eigenlijk niet heb volgens mij contant betaald, maar kan kijken)
Bericht 3 van 10 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 terug

★★★★★ Novice

Eenmaal geactiveerd in Origin, kan je hem terug dowlouden zonder CD. 

Bericht 4 van 10 (328 Weergaven)

Re: sims 4 terug

[ Bewerkt ]
★★ Novice

ja, maar ik weet niet meer op welk account. althans ik dacht dat het op een bepaald account stond, maar daar staat het blijkbaar niet op. (ik denk nog steeds, ben er 80 procent zeker van, dat het daar op stond) ik heb op dat account zelfs een sims 4 avatar.

Bericht 5 van 10 (320 Weergaven)

Re: sims 4 terug

Community Manager (retired)

Hey @willemharm ,

 

Zou je eens kunnen kijken of je misschien nog andere email adressen of gebruikersnamen hebt die je nog niet geprobeerd hebt? Mocht het om een minderjarig account gaan zul je met een gebruikersnaam in moeten loggen en niet met een email, zou je dat eens kunnen proberen? Dit kan mogelijk de oplossing tot de puzzel zijn. 

 

Als je hem niet kunt vinden en de code nog wel hebt (staat op het blaadje in het doosje) zou ik je aan willen raden even contact op te zoeken met de Nederlandse helpdesk. Zij tikken dan de code in binnen het systeem en zullen je dan helpen het juiste account te vinden. 

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis).

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Wij zijn open tussen 12:00 en 21:00 van Maandag t/m Vrijdag. 

Neil.png
Bericht 6 van 10 (394 Weergaven)

Re: sims 4 terug

★★ Novice
hallo @EA_Neil,
bedankt voor je antwoord, moet ik voor die Nederlands hulpdesk jullie bellen, of kan dit ook via de site?
Bericht 7 van 10 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 terug

Community Manager (retired)

@willemharm 

 

Dat kan zeker weten ook via de website zolang deze in het Nederlands ingesteld staat door rechts bovenin de Nederlandse vlag (ook voor België) te selecteren.

 

Hierna kies je 'neem contact met ons op' en kies je bijvoorbeeld 'Origin' -> 'PC' -> 'Ontbrekende content' -> 'Spel inhoud verloren'. Als je niet ingelogd bent vul daarna een naam in waar je comfortabel mee bent (optioneel) en een email adres waarmee je graag wilt corresponderen. Hierna kun je bij 'gebeld worden' het nummer intikken en het onderwerp van het probleem en dan word je gebeld als je aan de beurt bent.

 

Zolang je geen standaard kosten hebt om gebeld te worden (zover ik weet eigenlijk nooit het geval in Nederland en België) zal het telefoontje helemaal gratis zijn. 

Neil.png
Bericht 8 van 10 (302 Weergaven)

Re: sims 4 terug

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Bedankt voor je hulp, ik heb een e-mail gestuurd en hoop snel op een antwoord.

m.v.g Jeroen Oldeman

Bericht 9 van 10 (286 Weergaven)

Re: sims 4 terug

EA SPORTS FC Team

Was het nog gelukt @willemharm?

Jason.png
Bericht 10 van 10 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen