sims 4 stelen

door chrigikaanja
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 stelen

★ Apprentice

Hoi,

Ik vermoedt dat er echt iets niet juist is met de sims. De laatste tijd stelen de sims van alles wat los en vast zit, en dan hebben ze geen eigenschap kleptomaan!! Komt mijn vriendin thuis en die jat gewoon mijn televisie van 2000 euro. Ik heb al geen geld... en zij is ook geen kleptomaan. Ook in de disco stelen ze gewoon de draaitafel... Klopt echt niet!! Wie kan mij hierbij helpen?

Bericht 1 van 2 (1.741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 stelen

★★★★★ Expert
Als je problemen ondervind tijdens het spelen van De Sims 4, @chrigikaanja, start je met alle aangepaste inhoud ("modificaties") te verwijderen, de basisstappen doen (waaronder repareren), nagaan dat je de laatste versie gebruikt en vervolgens met een nieuwe Sim of huishouden testen of het probleem is opgelost.

Als deze problemen opduiken bij het gebruik van de laatste uitbreiding, De Sims 4 Ecologisch Leven, dan kan je op het Engelstalige forum meer lezen: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-ECO-Objects-disappear-from-lots-NPC-Stealing-with-and/td-.... Zodoende kan je hier ook een melding maken van deze bug.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.716 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 stelen

★★★★★ Expert
Als je problemen ondervind tijdens het spelen van De Sims 4, @chrigikaanja, start je met alle aangepaste inhoud ("modificaties") te verwijderen, de basisstappen doen (waaronder repareren), nagaan dat je de laatste versie gebruikt en vervolgens met een nieuwe Sim of huishouden testen of het probleem is opgelost.

Als deze problemen opduiken bij het gebruik van de laatste uitbreiding, De Sims 4 Ecologisch Leven, dan kan je op het Engelstalige forum meer lezen: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-ECO-Objects-disappear-from-lots-NPC-Stealing-with-and/td-.... Zodoende kan je hier ook een melding maken van deze bug.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (1.717 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen