Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

door Nyn06
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★ Apprentice

bedankt voor het antwoord ik zie nu wel weer tekst en ben erachter dat ik een tutorial moet afronden voordat ik waarschijnlijk weer gewoon kan spelen zal hem straks weer omzetten naar nederlands kijken of die het dan ook weer gewoon doet. in engels in ieder geval wel! Standard smile

Bericht 11 van 23 (876 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★ Apprentice

op mijn macbook werkt die nu prima hij wil alleen niet terug in het nederlands. alleen wil die nu niet openen op mijn imac dan krijg ik deze melding. dus weet nog niet wat ik daaraan moet doen.

Bericht 12 van 23 (870 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★★★★★ Expert
Bericht 13 van 23 (863 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★ Apprentice

weet je misschien ook hoe ik de taal weer terug kan krijgen in nederlands had hem op engels gezet omdat de tekst weg was die is terug in maar staat alles in het engels heb het bij orgin en dan bij taal instellingen weer in nederlands gezet hij heeft gerepareerd maar het spel blijft nu engels.

Bericht 14 van 23 (850 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★★★★★ Expert
De speltaal van De Sims 4 wijzigen, @Nyn06, zo doe je dat:
Rechtsklikken op De Sims 4 in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en "Speleigenschappen" kiezen.
Ga naar tabblad "Geavanceerde startopties".
Bij "Taal game", selecteert je "Nederlands" uit de lijst.
Klik op de oranje knop "Sla op", dit bewaard de gewijzigde instellingen en sluit het venster.

Je hebt waarschijnlijk dan de taal van de Origin cliënt gewijzigd.
In de Origin cliënt, menu "Origin", dan "Applicatieinstellingen".
Vervolgens ga je naar tabblad "Toepassing"
Bij "Instellingen applicatie" staat "Taal" vermeld. Kies "Nederlands" uit deze lijst ernaast.


Groetjes.
Bericht 15 van 23 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★ Apprentice

dat is dus het rare ik heb alles nu op nederlands gezet het spel ook al een paar keer gerepareerd zie foto's. maar het blijft dus engels. 

Bericht 16 van 23 (835 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★★★★★ Expert
Je dient alleen de taal van het spel te wijzigen, @Nyn06, zoals de afbeelding in de laatste bijlage toont. De taal van de Origin cliënt zal weinig helpen, om het spel weer te laten starten.

Als je "De Sims 4 Legacy Editie" niet meer gestart krijgt, dan dien je de speltaal te wijzigen van Nederlands naar Engels. Vervolgens test of het spel weer start.
Is dat zo, dan wijzig je terug naar het Nederlands. Repareer nog eens het spel. Probeer of het spel ook weer in het Nederlands start.
Mocht het nog niet lukken, dan dien je de stappen op het Engelstalige forum te volgen: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/Re-Sims-4-Initialization-error-at-startup-Legacy-Edit... om het ongeldige of ontbrekende bestand te kopiëren vanuit een andere map.


Groetjes.
Bericht 17 van 23 (749 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★★★ Newbie

waar kan je dat downloaden?

Bericht 18 van 23 (651 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★★★★★ Expert
Als je daarmee "De Sims 4 Legacy Editie" bedoelt, @mcv07.
Via de Origin website en zorg dat je bent aangemeld: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-legacy-edition
Dan op de oranje knop "Toevoegen aan bibliotheek" klikken en de instructies opvolgen die op je scherm getoond worden.

Via de Origin cliënt:
De Origin cliënt staten en je aanmelden, mocht je dit nog niet hebben gedaan.
Ga naar "Winkel" aan linkerkant.
Vervolgens "Bladeren door games", "De Sims", "Gamepakketten en Accessoirespakketten".
Blader naar beneden toe, laatste item rechts, zal "De Sims 4 Legacy Editie" zijn.
Klik op de oranje knop "Toevoegen aan bibliotheek" en de instructies opvolgen die op je scherm getoond worden.


Groetjes.
Bericht 19 van 23 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 spel wil niet meer opstarten na update

★ Novice
@RealSimmor0 na een nieuwe update kan ik de sims niet meer openen wegens een toepassings fout wat kan ik doen?
Bericht 20 van 23 (433 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help