Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

sims 4 perfecte patio betaald maar geeft aan dat ik het spel niet kan downloaden

door kylietoonen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

sims 4 perfecte patio betaald maar geeft aan dat ik het spel niet kan downloaden

★ Newbie

Hi,

Ik heb net een uitbreidingspakket gekocht van de sims de sims 4 perfecte patio. Ik heb betaald maar ik kan de game niet downloaden, hij geeft aan dat ik deze opnieuw moet kopen alleen heb ik dit al gedaan. Het is ook al afgeschreven van mijn bank.

Bericht 1 van 2 (43 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: sims 4 perfecte patio betaald maar geeft aan dat ik het spel niet kan downlo

★★ Pro
Dit is een uitbreiding / aanvulling en die worden vermeld onder hun basisspel in de Origin cliënt, @kylietoonen.

Zorg dat je de Origin cliënt hebt opgestart en bent aangemeld met de juiste EA / Origin account, als je dit nog niet had gedaan.
Ga naar je spelbibliotheek toe.
Klik op De Sims 4. Vanaf het tabblad "Extra Content" naar rechts toe worden alle uitbreidingen en aanvullingen vermeld.
Het wordt vermeld onder het tabblad "Accessoirepakket", bij mij is het 12e item in de lijst.
Staat er een oranje knop met "Downloaden", "Spelen" of "Details" bij? Dan heb je die in je bezit.
Staat er een oranje knop met "Kopen" en een bedrag ernaast? Dan heb je die nog niet in je bezit.

Meestal verschijnt er melding vanuit de Origin cliënt dat er iets klaar staat om te downloaden.

Herstart de Origin cliënt eens, als je dit nog niet had gedaan.

De cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Controleer dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld.

Controleer dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt ook internettoegang krijgt / heeft.

Je volledig afmelden bij de Origin cliënt. Dan de Origin cliënt volledig afsluiten.
Kort even wachten.
De Origin cliënt weer starten en je weer aanmelden met de juiste EA / Origin account.

Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren.
Controleer de status van je bestelling: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Nagaan dat alle filters in je spelbibliotheek zijn gewist, zodat het product ook niet ergens anders kan ingedeeld zijn.

Het gekochte product wordt gekoppeld aan jouw EA / Origin account, dus zorg ervoor dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld op het moment dat je de aankoop gaat doen.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (35 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help