sims 4 op ssd

door AllisonArgentTW
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 op ssd

★★★ Novice

Hi, ik heb net een nieuwe laptop gekocht en nu wil ik sims 4 op mijn ssd. maar ik heb geen idee hoe dit moet. Moet ik sims 4 in een bepaalde map zetten of zoiets?

Bericht 1 van 4 (590 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 op ssd

EA SPORTS FC Team

Yup, dat klopt.

 

Je kunt een nieuwe map aanmaken op jouw SSD die Origin Games heet en wat instellingen aanpassen in Origin.

 

Maar ik weet niet zeker of dit gaat werken aangezien het ervan afhangt of je meerdere harde schijven hebt en of er genoeg ruimte is op de SSD.

 

Sommige laptops hebben alleen een kleine SSD om Windows op te starten en een HDD voor alle overige opslag. Het klinkt ingewikkeld maar wat ik eigenlijk wil weten is of de C:\ schijf op de SSD zit en hoeveel ruimte je nog over hebt.

 

Hier heb je in ieder geval een handleiding waarin staat hoe je spellen overzet naar een andere harde schijf:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Spelen-op-externe-harde-schijf/m-p/7023283#M1008

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (579 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 op ssd

EA SPORTS FC Team

Yup, dat klopt.

 

Je kunt een nieuwe map aanmaken op jouw SSD die Origin Games heet en wat instellingen aanpassen in Origin.

 

Maar ik weet niet zeker of dit gaat werken aangezien het ervan afhangt of je meerdere harde schijven hebt en of er genoeg ruimte is op de SSD.

 

Sommige laptops hebben alleen een kleine SSD om Windows op te starten en een HDD voor alle overige opslag. Het klinkt ingewikkeld maar wat ik eigenlijk wil weten is of de C:\ schijf op de SSD zit en hoeveel ruimte je nog over hebt.

 

Hier heb je in ieder geval een handleiding waarin staat hoe je spellen overzet naar een andere harde schijf:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Spelen-op-externe-harde-schijf/m-p/7023283#M1008

Jason.png
Bericht 2 van 4 (580 Weergaven)

Re: sims 4 op ssd

★★★ Novice

het ding is dat ik geen idee heb wat de ssd is en waar ik het kan zien.... ik zie wel dat bij C:/ 161 GB van 237 GB beschikbaar is. weet niet of je daar iets aan hebt

Bericht 3 van 4 (522 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 op ssd

EA SPORTS FC Team

Meestal zie je dit aan de naam van de schijf.

 

Wie heeft de SSD voor jou geïnstalleerd? Deze persoon weet er waarschijnlijk wat meer vanaf en kan je hiermee helpen.

 

Een SSD is een schijf die flash geheugen gebruikt in plaats van een schijf, is meestal vele malen sneller en wordt vaak gebruikt om Windows op te installeren (als het een kleine SSD is). Heb je jouw HDD vervangen voor een SSD, gebruik je de SSD als een extra harde schijf of gebruik je de SSD voor Windows?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (500 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen