Re: sims 4 kliekjes pakken

door 25caitlin07
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 kliekjes pakken

★★★★ Novice

beste mensen,

 

ik heb nu al een tijdje een probleem dat mijn sims niet meer de kliekjes pakken.

sinds de nieuwe update is dit.

ze koken steeds nieuw voedsel en willen niet de kliekjes pakken,

normaal als je dan op het voedsel icoontje in behoeftes klikte pakte ze de kliekjes altijd maar nu niet meer.

kunnen jullie mij helpen?

Bericht 1 van 8 (445 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 kliekjes pakken

Champion
@25caitlin07 k heb heel even voor je gekeken naar het pakken van kliekjes door de Sims. Als ik met een Sim op de koelkast klik dan verschijnt er bij mijn Sim de mogelijkheid om kliekjes te pakken. Als ik daar op klik doen ze de koelkastdeur open en plakken gewoon een portie van een maaltijd die in de koelkast staat.
Hebben jouw sims maaltijden in de koelkast staan? Zou je voor mij een screenshot willen maken waaruit het probleem van jouw Sims naar voren komt?
Alvast bedankt.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 kliekjes pakken

★★★★ Novice

hoooi,

 

ze hebben maaltijden in de koelkast en inderdaad verschijnt de mogelijkheid wel als ik op de koelkast klik.

maar normaal als ik iets in de koelkast had liggen als maaltijd en ik drukte dan bij hun behoefte balkje van eten dan pakte ze altijd de kliekjes automatisch.

nu pakken ze die niet meer automatisch en maken ze steeds nieuw eten of een snelle maaltijd terwijl er gewoon kliekjes liggen.

snapt u wat ik bedoel? en kunt u mij daarbij helpen?

Bericht 3 van 8 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 kliekjes pakken

Champion

Ik heb het zelf ook nog eens even getest, @25caitlin07. In één van mijn huishoudens waar ik op dit moment mee speel, wonen zeven Sims: twee kinderen, twee tieners, twee jongvolwassenen en een volwassene. Bij vijf van de zeven komt er gewoon te staan kliekjes pakken en alleen bij de tieners komt er een kook optie te staan. Zou je eens willen kijken of de leeftijd bij jouw sims er iets mee te maken zou kunnen hebben?  Het zou ook kunnen dat het spel nu juist de tieners aanstuurt om te gaan koken. Maar de overige Sims pakken toch echt gewoon een kliekje..

 

Schermafbeelding 2020-11-18 001908.pngSchermafbeelding 2020-11-18 002028.png

Schermafbeelding 2020-11-18 002104.pngSchermafbeelding 2020-11-18 002137.png

 

Al met al blijkt dat het ik jouw situatie niet kan reproduceren. Als je aangepaste inhoud of modificaties gebruikt dan zou je het ook een zonder moeten testen en kijken of het dan ook nog voorkomt. Als je daar geen gebruik van maakt zal je misschien eens met een andere familie kunnen testen?

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 kliekjes pakken

★★★★ Novice
@Trismagistos heeft u dit ook als u via de behoeftebalk op het bestek icoontje klikt? pakken ze dan ook automatisch de kliekjes?
zeg maar dat u niet op de koelkast hoeft te klikken?

of is dat wat u juist bedoelt?
Bericht 5 van 8 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 kliekjes pakken

[ Bewerkt ]
Champion

@25caitlin07Ik heb het precies zo uitgevoerd zoals je zelf omschreef.
En, je mag je zeggen, hoor!

Bij alle Sims heb ik op het bestek icoontje in de behoeften balken geklikt. Een deel pakt gewoon de kliekjes en alleen de tieners gaan koken of grillen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (401 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 kliekjes pakken

★★★★ Novice
@Trismagistos bedankt voor je reactie! ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar ik blijf vaak het probleem houden helaas. ik ga kijken of het veranderd en anders neem ik eventjes contact op! bedankt!
Bericht 7 van 8 (369 Weergaven)

Re: sims 4 kliekjes pakken

Champion
Graag gedaan, @25caitlin07! En zoals ik al omschreef is er als workaround dus ook de koelkast nog waar je de Sims wel een kliekje kan laten pakken.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (366 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help