sims 4 instaleert niet

door nienkexoxo3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 instaleert niet

★★★ Newbie

Sims 4

Instalatie op PC werkt niet!!

 

Ik heb alles geprobeerd wat ik maar kon vinden, maar toch krijg ik de sims 4 niet geinstaleeerd. Hij stopt er als mee als ik Orgin probeer te instaleren.

Alsjeblieft heb je een gouden tip zodat het wel werkt?

Bericht 1 van 2 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 instaleert niet

EA SPORTS FC Team

Hey @nienkexoxo3,

 

Je kunt proberen om eerst Origin op de computer te installeren door Origin te downloaden en installeren via https://www.origin.com/irl/en-us/store/download

 

Log hierna in op Origin met jouw EA accountgegevens om vervolgens de productcode van De Sims 4 in te voeren in Origin. Dit doe je door in Origin op Origin (links bovenaan) te klikken en te kiezen voor Productcode verzilveren. 

 

Hierna kan je via jouw Game bibliotheek De Sims 4 downloaden en installeren Hiervoor heb je de disc van het spel niet nodig. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (406 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 instaleert niet

EA SPORTS FC Team

Hey @nienkexoxo3,

 

Je kunt proberen om eerst Origin op de computer te installeren door Origin te downloaden en installeren via https://www.origin.com/irl/en-us/store/download

 

Log hierna in op Origin met jouw EA accountgegevens om vervolgens de productcode van De Sims 4 in te voeren in Origin. Dit doe je door in Origin op Origin (links bovenaan) te klikken en te kiezen voor Productcode verzilveren. 

 

Hierna kan je via jouw Game bibliotheek De Sims 4 downloaden en installeren Hiervoor heb je de disc van het spel niet nodig. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (407 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help