sims 4 in origin

door Peachyeosang
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 in origin

★★ Novice

ik heb nu al een paar weken sims 4 niet meer in mijn origin (wel via de site). een paar dagen geleden is origin dus geupdate maar de sims 4 staat nog er nog altijd niet bij. als ik dus op de sims 4 druk via de site komt er op 'origin downloaden' of 'origin starten' en als ik op 'start origin'  druk staat er 'activering vereist' en als is dus de code ingeef zegt hij dat hij al gebruikt is. 

Bericht 1 van 4 (449 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 in origin

★★★★★ Expert


Hallo @Peachyeosang,

Als je spel ontbreekt in de spelbibliotheek van de Origin cliënt:
  • Controleer of je met de juiste EA account bent ingelogd. Gebruik je volledige e-mail adres in plaats van je bijnaam en neem je e-mail adres over met Kopiëren en Plakken functies.
  • Wis alle filters in de spelbibliotheek en ga ook na of je spel niet verborgen is.
  • Maak de cache van de Origin cliënt eens leeg.

Ze zijn het probleem met deze update van De Sims 4 aan het onderzoeken.

Indien Origin cliënt niet meer opstart:
  • Controleer of werking van Origin cliënt en het spel niet verhinderd worden. Bepaalde beveiligingssoftware en/of andere nog openstaande (achtergrond)programma's kunnen regelmatig onbedoeld de boosdoener zijn.
  • Start de Origin cliënt en De Sims 4 op als Administrator.
  • Zorg dat je verbonden bent met het internet. Sluit je computer eens direct aan op de modem van de internetaanbieder.
  • Controleer of de Gebruikersaccountbeheer is uitgeschakeld.
  • Verwijder de Origin cliënt helemaal, download de laatste versie en installeer deze vervolgens ook.

Als De Sims 4 niet meer opstart:
  • Hernoem de Sims 4 map in je Documenten en daarna repareer je het spel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Een productcode kan je maar 1 keer registeren.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (440 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 in origin

★★★★★ Expert


Hallo @Peachyeosang,

Als je spel ontbreekt in de spelbibliotheek van de Origin cliënt:
  • Controleer of je met de juiste EA account bent ingelogd. Gebruik je volledige e-mail adres in plaats van je bijnaam en neem je e-mail adres over met Kopiëren en Plakken functies.
  • Wis alle filters in de spelbibliotheek en ga ook na of je spel niet verborgen is.
  • Maak de cache van de Origin cliënt eens leeg.

Ze zijn het probleem met deze update van De Sims 4 aan het onderzoeken.

Indien Origin cliënt niet meer opstart:
  • Controleer of werking van Origin cliënt en het spel niet verhinderd worden. Bepaalde beveiligingssoftware en/of andere nog openstaande (achtergrond)programma's kunnen regelmatig onbedoeld de boosdoener zijn.
  • Start de Origin cliënt en De Sims 4 op als Administrator.
  • Zorg dat je verbonden bent met het internet. Sluit je computer eens direct aan op de modem van de internetaanbieder.
  • Controleer of de Gebruikersaccountbeheer is uitgeschakeld.
  • Verwijder de Origin cliënt helemaal, download de laatste versie en installeer deze vervolgens ook.

Als De Sims 4 niet meer opstart:
  • Hernoem de Sims 4 map in je Documenten en daarna repareer je het spel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Een productcode kan je maar 1 keer registeren.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 4 (441 Weergaven)

Re: sims 4 in origin

★★ Novice
het is gelukt, danku voor de oplossing
Bericht 3 van 4 (426 Weergaven)

Re: sims 4 in origin

★★★★★ Expert
Fijn dat ik je kon helpen @Peachyeosang.
Bericht 4 van 4 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help