Re: sims 4 freeze after new patch in dine out and singing mermaids

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 freeze after new patch in dine out and singing mermaids

★★ Novice

zins de nieuwe patch, heb ik een bug, zodra je lekker in je restaurant zit, en er gaat iemand zingen ik vermoed dat dat een zeemeermin is, dan bevriezen alle Sims ze maken wel geluid en de tijd tikt ook door, maar de muziek stopt, en ze blijven mekaar heel dom aankijken, het gekke is als je dan naar menu gaat om op te slaan, doen ze erna weer heel effe normaal maar dat is meestal maar voor paar seconden, dan gaan ze weer raar doen, en nee ik gebruik geen mods, dus daar licht het niet aan en voor de nieuwe patch had ik er geen last van, Ze hebben daarin tegen wel een anderen bug opgelost van uit eten, dat namelijk anderen Sims gewoon je eten stelen, maar helaas is daar deze bug voor terug gekomen, 

Maar jullie kennende word deze bug vast ook weer opgelost, maar vond wel dat ik het moest melden 

groetjes Marijn  

Bericht 1 van 2 (254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 freeze after new patch in dine out and singing mermaids

★★★★★ Expert
Had je de basisstappen al eens geprobeerd om na te gaan of zo dit probleem wordt opgelost, @marijndaivey?

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: sims 4 freeze after new patch in dine out and singing mermaids

★★★★★ Expert
Had je de basisstappen al eens geprobeerd om na te gaan of zo dit probleem wordt opgelost, @marijndaivey?
Bericht 2 van 2 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help