Re: sims 4 aan het werk

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 aan het werk

★★★ Novice

ik krijg niet de optie om thuis te blijven of mee te gaan met mijn sim wanneer ze naar het werk gaan. en ook staat er vaak "op het werk" bij de sim, terwijl die gewoon thuis is, en staat er dat de peuters naar het  kinderdagverblijf zijn gestuurd, terwijl die ook gewoon thuis zijn. tenslotte staat er met regelmaat dat mijn sim moet gaan werken over ... minuten, en dan is het tijd om te gaan, maar gaat de sim niet aan het werk, noch staat de optie er om naar het werk te gaan wanneer ik op de sim/de carriere button klik. en dan staat er direct weer "sim moet werken over 24 uur", en dan herhaalt dit zich 24 uur later.

Bericht 1 van 6 (999 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk

EA SPORTS FC Team

Hallo @rosamargonzales,

 

Het hoort inderdaad niet te gebeuren dat jouw sims gewoon thuis blijven wanneer ze iets anders horen te doen.

 

Er zijn in ieder geval alvast twee dingen die je kunt proberen, De Sims 4 via Origin repareren en alle mods verwijderen van het spel.

Jason.png
Bericht 2 van 6 (986 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk

★★★ Novice

Oké, en hoe doe ik dit?

Bericht 3 van 6 (979 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk

EA SPORTS FC Team

Om de Mods de verwijderen houd je op het toetsenbord het windows logo ingedrukt en druk je op de E. Daarna klik je op jouw gebruikersnaam en ga je naar Electronic Arts\The Sims 4\. Daar vindt je een Mods map. Hernoem de map naar Mods Backup. 

 

Om De Sims 4 te repareren open je Origin en klik je met de rechtermuisknop op De Sims 4. Daarna kies je voor repareren. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk

★★★ Novice

Dat heb ik allebei gedaan. Er is niets veranderd, sterker nog: het lijkt alleen erger te worden. Nu komt mijn sim thuis van vakantie, maar er staat nog steeds de hele tijd dat ze nog op vakantie is en daarom niet hoeft te werken. tegelijkertijd staat er bij het icoontje van de sim, links onderin, dat ze op het werk is, of te laat is voor werk... En ze blijft nog steeds gewoon thuis en nog steeds geen optie om haar naar werk te laten gaan of met haar mee te gaan.

Bericht 5 van 6 (948 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk

Bericht 6 van 6 (936 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help