Re: sims 4 aan het werk naakt in winkel

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 aan het werk naakt in winkel

★★★ Newbie

Hallo, 

 

Mijn huishouden en klanten zijn steeds naakt in een winkel.

Enkel de werknemers hebben hun bedrijfskleding aan.

Hoe komt dit, en hoe kan ik dit veranderen?

 

Bedankt!

Bericht 1 van 4 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk naakt in winkel

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk heb je dan aangepaste inhoud ("modificaties") geïnstalleerd, @SteffiVl. Verwijder die allemaal, om mee te beginnen.

Anders zul je de basisstappen kunnen doen, om te zien of het daarmee wordt verholpen:
Voordat je begint dien je te zorgen, dat de Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal zijn afgesloten.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Vervolgens ga je het spel repareren via de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op de De Sims 4 en dan de optie "Repareren" kiezen.
Nadat het reparatieproces klaar is, dien je te testen of het probleem is opgelost. Doe dit met een nieuwe Sims / huishouden, of kies eentje die meekomen met het spel.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk naakt in winkel

Champion
Dit is een forum voor alle leeftijden @SteffiVl houdt daar alsjeblieft rekening mee als je dit soort vragen hier wil stellen.
Het probleem dat je beschrijft zal je vooral bij de makers van de modificaties moeten neerleggen en je zal ook daar moeten kijken of er oplossingen of updates te verkrijgen zijn.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 aan het werk naakt in winkel

★★★★★ Expert
Laten we op dit moment het houden voor per ongeluk, @Trismagistos.
Het is goed mogelijk dat, @SteffiVl niet op de hoogte is, dat er aangepaste inhoud is geïnstalleerd. Als mede dat de geïnstalleerde aangepaste inhoud deze minder kindervriendelijk inhoud zou kunnen bevatten.
Misschien wordt de computer gedeeld, spelen er meer mensen De Sims 4 daar. Mogelijk werd de spelvoortgang van de ene locatie naar een andere locatie meegenomen, met de bedoeling daar verder kunnen spelen.
Zeker geen broer(tje) en/of zus(je) en/of vrienden gehad die met dit soort zaken kwamen, zonder te weten hebben geïnstalleerd?


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help