sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

door Nicolevdamx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

★★★ Novice

Ik heb gelukkig al mijn uitbereidingspakketten van sims 3 in het spel maar ik wilde Studententijd toevoegen en kwam erachter dat dit niet lukt. Ik zie in mijn game bibliotheek 2 soorten sims 3 games, mac & pc. Bij de mac versie staan juist wel al mijn spellen en bij de pc versie kan ik helemaal geen tab van uitbereidingspakketten vinden. Ik heb dus de pc versie. In mijn startersprogramma kan ik dan ook niet het uitbereidingspakket toevoegen. Weggegooid geld nu dus Frown Kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 24 (1.203 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

★★ Novice

Ik had hetzelfde probleem, maar ondertussen lukt het bij mij al om de uitbreidingspakketen te downloaden! Standard smile

In thread bekijken

Bericht 22 van 24 (1.358 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

Community Manager
Hoi @Nicolevdamx,

Wat is precies het probleem als je het Studententijd wilt toevoegen aan je account? Heb je een product code, en geeft die foutmeldingen als je die probeert te verzilveren? Of zie je de uitbreiding niet als je het spel opstart? Kan je proberen om de Sims 3 te repareren om te zien of het dan wel tevoorschijn komt?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 24 (1.190 Weergaven)

Re: sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

Champion

Hey @Nicolevdamx,

 

Dat is wel heel vreemd! 

Even een vraag: heb je naast een Windows PC (laptop) ook een MacOS computer? In dat geval kan ik het mij voorstellen dat je in je bibliotheek ook twee versies tegenkomt. In alle andere gevallen lijkt me dat je anders de 32bit en de 64 bit versie van De Sims 3 hebt. 

 

Als je geen MacOS hebt raad ik je aan om de EA App eens te proberen. Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts kijk dan in de add on sectie van de Sims 3 in de EA app welke extra pakketten je kunt toevoegen. Je kunt daarnaast ook kijken of je de code kunt verzilveren zoals @EA_QueenBee ook al aangaf.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 24 (1.181 Weergaven)

Re: sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

★★★ Novice

Hii,

Thx voor snellere reactie. De productcode is verzilverd. Als ik Studententijd 3 intyp in zoekbalk dan staat er ook dat ik hem gekocht heb. Maar ik kan hem dus niet toevoegen aan mijn statersprogramma. 

Bericht 4 van 24 (1.174 Weergaven)

Re: sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

★★★ Novice

Hii!

Bedankt voor je snelle reactie, dit heeft me al een stuk verder geholpenn! Op de EA app staat hij er nu wel tussen!  Heb hem gedownload en er staat nu ook nieuw bij. Nu wilde ik packs installeren via het startprogramma, maar kan nergens op klikken... Dus dat stapje lukt me nog even niet .

Bericht 5 van 24 (1.169 Weergaven)

Re: sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

[ Bewerkt ]
Champion

Als het goed is zorgt de Sims 3 launcher zelf dat alle uitbreidingspakketten worden meegenomen bij de start, @Nicolevdamx

Maar dat kan je het beste even zelf controleren. Ik start De Sims 3 eigenlijk alleen nog maar als ik andere spelers, zoals jij, wil helpen. Ik speel de laatste jaren vooral De Sims 4.

Als je studententijd niet tegenkomt in je spel, laat het dan even weten. In dat geval ga ik het zelf ook nog eens proberen.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 24 (1.159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 uitbereidingen niet zichtbaar

★★★ Novice

Jaa dat zou simpel zijn... Vorige uitbereidingspakketten gingen nog soepel hahah. Nee ik heb mijn computer ook al een aantal keer opnieuw opgestart en hij staat er nog niet tussen helaas..

Bericht 7 van 24 (1.149 Weergaven)

ik kan uitbreidingspakketten sims 3 niet downloaden EA-app

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik heb de sims 3 opnieuw gedownload en geïnstalleerd via de EA-app want dit werkte niet via Origin. Het basisspel kan ik downloaden zonder problemen maar mijn uitbreidingspakketten blijven een probleem hebben. Hoe kan ik dit oplossen? Ik krijg altijd maar dezelfde melding.

Schermafbeelding 2022-10-19 203435.png

Bericht 8 van 24 (1.160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan uitbreidingspakketten sims 3 niet downloaden EA-app

Champion

Hey @510b40d17f10feaa,

 

Heb je al eens geprobeerd om de cache van de EA App te legen? Soms kan dat helpen. Hier lees je meer over de verschillende methodes: Cache wissen om problemen met je games op te lossen (ea.com).

Als je dat al eens hebt geprobeerd dan kan je ook in de EA App * controleren of je de uitbreidingspakketten al hebt aangeschaft of gedownload.

 

extra dlc sims 3.png

 

Aan de rechterkant zie je dat je het pakket al hebt aangeschaft. Als je het nog moet downloaden zie je dat ook en dan zie je links onderin bij de Download manager hoe lang het nog gaat duren.

In sommige situaties kan het helpen om even uit te loggen uit de EA App en na een minuut of wat weer in te loggen. 

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 24 (1.118 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan uitbreidingspakketten sims 3 niet downloaden EA-app

★★★ Newbie

Hey bedankt voor de tip, maar dit werkt niet. Ik krijg opnieuw dezelfde melding.

Bericht 10 van 24 (1.109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help