simcity4 niet opstarten

door rvdl
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

simcity4 niet opstarten

★★ Novice

Beste ik Kan SimCity 4 niet meer opstarten krijg steeds  de melding; An error on our end caused ypur launch to fail. Try again litle later.

Bericht 1 van 7 (724 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simcity4 niet opstarten

Community Manager
Hey @rvdl,

Even een vraagje; hoe bezit je het spel precies? Is dit via een losstaande aankoop, Steam, of EA Play?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 7 (714 Weergaven)

Re: simcity4 niet opstarten

★★ Novice

Beste,

Ik heb dit spel al lang in mijn bezit. Vroegen gekocht via Internet. Lang gespeeld via Origin en tot september 2022 via de EA App op mijn desktop.

Wilde het spel opnieuw instaleren om opnieuw te beginnen maar kon hem daarna niet meer opstarten.

 

Krijg sindsdien alleen de melding dat er een fout is aan jullie kant en moet het later nogmaals proberen.

Vanaf september bezig om het spel weer aan de gang te krijgen d.m.v verwijderen van App en spel en opnieuw te instaleren van de App maar helaas zonder resultaat.

 

Cybergroetjes

RvdL

Bericht 3 van 7 (676 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simcity4 niet opstarten

Community Manager
@rvdl, oké, dankjewel voor de info. Ik heb het probleem even zelf proberen te reproduceren via de EA app, maar hier lijkt het gewoon normaal te downloaden.

Zou je eens kunnen proberen om de EA app als Administrator te lanceren > het spel proberen te downloaden > om zo te kijken of dat je het wel weer kunt downloaden?

Je zou de EA app als Administrator moeten kunnen lanceren door met de rechtermuisknop op de EA app snelkoppeling te klikken > vervolgens met de linkermuisknop op Als Administrator uitvoeren.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (664 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simcity4 niet opstarten

★★ Novice

Beste,

 

Je stappen ondernomen maar geen resultaat. zie bijlage.

Bericht 5 van 7 (651 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simcity4 niet opstarten

★★ Novice
@EA_Leeuw Zie bericht van afgelopen zondag nog geen reactie van u mogen ontvangen
Bericht 6 van 7 (634 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simcity4 niet opstarten

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @rvdl,

Aangezien dit een forum is, en géén 1 op 1 klantenservice, is het inderdaad normaal dat het soms wat langer kan duren voordat je een antwoord ergens op krijgt helaas.

We gaan eens even verder kijken of dat er nog stappen zijn die je eventueel zou kunnen proberen.

Zou je dit eens kunnen proberen?

  1. Ga naar het artikel van Microsoft over de nieuwste ondersteunde downloads van Visual C++.
  2. Zoek de versie die je nodig hebt.
    • In de tabel hieronder zie je welke je nodig hebt.
  3. Volg de instructies om het VC++-pakket en eventuele aanvullende bestanden te downloaden.
  4. Je moet kiezen tussen vcredist_x64.exe als je een 64-bits versie van Windows draait of vcredist_x86.exe als je een 32-bits versie hebt.
    • Om erachter te komen welke versie je hebt:
      1. Klik met de rechtermuisknop op Computer of Mijn computer.
      2. Kies Eigenschappen.
      3. Onder Systeem zie je als het goed is of jouw besturingssysteem 64- of 32-bits is.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 7 (621 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help