"kan geen verbinding maken om sims 4 te activeren"

door maava01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

"kan geen verbinding maken om sims 4 te activeren"

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb de gratis sims 4 gedownload en bij het opstarten krijg ik een foutmelding. 
"we kunnen geen verbinding maken met EA om de sims 4 op deze computer te activeren met jou account. probeer het later nog eens."
Deze melding krijg ik al de hele dag. Ik heb hem opnieuw geinsteleert, de router en laptop aan en uit gezet, in en uitloggen en het werkt niet.
Hoe kan ik dit oplossen?

Ik speel op een mac, met de helpdesk bellen lukt niet door een telefoon storing aan mijn kant.

Bericht 1 van 4 (747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: "kan geen verbinding maken om sims 4 te activeren"

EA SPORTS FC Team

Hey @maava01,

 

Dit kan enkele oorzaken hebben en we moeten erachter komen wat er exact aan de hand is. 

 

Ten eerste kan je de Origin Reset Tool gebruiken om Origin compleet te verwijderen. Verwijder voor de zekerheid ook De Sims 4 (Finder > Applications/Programma's > Sims 4 naar prullenbak slepen en prullenbak legen).

 

Daarna kan je de Mac opnieuw opstarten en Origin opnieuw installeren. Wanneer je dat hebt gedaan kan je Downloaden in Veilige modus inschakelen via de Applicatieinstellingen van Origin. 

 

Mocht dat nog niet werken, dan kan je alle andere programma's afsluiten en zorg ervoor dat je geen anti-virus of firewall is die dit tegen kan houden. 

 

Heb je hierna nog problemen? Maak dan een nieuw admin account aan op de Mac en probeer het daarmee. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: "kan geen verbinding maken om sims 4 te activeren"

★ Novice

Hoi Jason!

al deze oplossingen heb ik geprobeert maar ik krijg nogsteeds dezeflde foutmelding. Een ander account gebruiken werkt ook niet, ik heb eerder met de helpdesk gechat en die zeiden het ligt aan je indernet verbinding. Nu mijn internet beter is heb ik nogsteeds het probleem. Zijn er nog andere oplossingen?

Bericht 3 van 4 (675 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: "kan geen verbinding maken om sims 4 te activeren"

EA SPORTS FC Team

Hoi Maava Standard smile

 

Dat is inderdaad wel vreemd, je kunt proberen om de juiste poorten te openen op jouw router (en wat extra tips) door deze handleiding te gebruiken:

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/mac/connection-troubleshooting-advanced-mac/

Jason.png
Bericht 4 van 4 (670 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help