"Omgekeerde" audio

door atoombom007
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

"Omgekeerde" audio

★★★★ Novice

Ik heb kortgeleden Apex Legends geïnstalleerd. Ik heb net geprobeerd om de training te voltooien, maar merkte al snel dat er iets mis is met de audio. Als ik naar het trainingskarakter draai, hoor ik nauwelijks zijn stem, maar als me volledig afdraai van het karakter, hoor ik de karakterstem wél normaal. Dit is behoorlijk irritant... Iemand anders last hiervan en heeft een oplossing?

 

 

Bericht 1 van 5 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: "Omgekeerde" audio

EA SPORTS FC Team

Hey @atoombom007,

 

Ik had dit probleem vroeg ook op mijn PlayStation, het kwam doordat ik 5.1 dolby gebruikte en de stem alleen via de voorste speaker kwam wanneer de camera net goed stond.

 

Zou je eens de geluidsinstellingen van Apex willen aanpassen en ook de instellingen van jouw console/PC anders willen instellen?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (338 Weergaven)

Alle reacties

Re: "Omgekeerde" audio

EA SPORTS FC Team

Hey @atoombom007,

 

Ik had dit probleem vroeg ook op mijn PlayStation, het kwam doordat ik 5.1 dolby gebruikte en de stem alleen via de voorste speaker kwam wanneer de camera net goed stond.

 

Zou je eens de geluidsinstellingen van Apex willen aanpassen en ook de instellingen van jouw console/PC anders willen instellen?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (339 Weergaven)

Re: "Omgekeerde" audio

★★★★ Novice

@EA_Jason  schreef:

Hey @atoombom007,

 

Ik had dit probleem vroeg ook op mijn PlayStation, het kwam doordat ik 5.1 dolby gebruikte en de stem alleen via de voorste speaker kwam wanneer de camera net goed stond.

 

Zou je eens de geluidsinstellingen van Apex willen aanpassen en ook de instellingen van jouw console/PC anders willen instellen?


Hey @EA_Jason,

 

Dank voor je antwoord, ik had het probleem al opgelost. Blijkbaar gaan Apex en 5.1 surround niet samen, want toen ik het omschakelde naar stereo, werkte alles prima weer. Ik had de drivers namelijk opnieuw geinstalleerd en bijgewerkt, maar dat hielp niet. Het geluid van 5.1 naar stereo zetten wel.

 

Bericht 3 van 5 (331 Weergaven)

Re: "Omgekeerde" audio

EA SPORTS FC Team

Dat was bij mij ook de oplossing!

 

Ik ben blij dat alles nu weer in orde is en ik zal intern eens navragen hoe het zit met 5.1 surround en Apex Legends.

Jason.png
Bericht 4 van 5 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: "Omgekeerde" audio

EA SPORTS FC Team

Er is niets bij ons bekend, dus ik denk dat we dit af kunnen schrijven als een algemeen 5.1 geluidsprobleem waar stereo de oplossing is Standard smile

Jason.png
Bericht 5 van 5 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help