problemen met spel en origin

door anaisje2009
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

problemen met spel en origin

★ Novice

ik kocht sims4 het spel wou ni instaleren op pc of origin tot ik de gedownloade versie donwloade met de productcode uit de doos nu alles erop staat en ik wil speklen en dus openen komt r op origin loopt niet terwijl die openstaat en ben aangemeld wat moet ik doen want ik en mn broer hebben elk een sims4 game gekocht maar kunnen beide niet spelen

Bericht 1 van 2 (208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: problemen met spel en origin

EA SPORTS FC Team

Hallo @anaisje2009,

 

Dit probleem is over het algemeen op te lossen door De Sims 4 van de computer compleet te verwijderen en het spel te downloaden en installeren via Origin, zonder de CD.

 

Je kunt De Sims 4 in Windows 10 verwijderen door in Windows op het Windows logo te klikken, klik vervolgens op het tandwieltje en ga naar Apps. Daar kan je De Sims 4 geheel verwijderen.

 

Hierna kan je voor de zekerheid ook nog de cache van Origin verwijderen

 

Open Origin, ga naar de gamebibliotheek en download en installeer De Sims 4 door op de Download knop te drukken Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (266 Weergaven)

Alle reacties

Re: problemen met spel en origin

EA SPORTS FC Team

Hallo @anaisje2009,

 

Dit probleem is over het algemeen op te lossen door De Sims 4 van de computer compleet te verwijderen en het spel te downloaden en installeren via Origin, zonder de CD.

 

Je kunt De Sims 4 in Windows 10 verwijderen door in Windows op het Windows logo te klikken, klik vervolgens op het tandwieltje en ga naar Apps. Daar kan je De Sims 4 geheel verwijderen.

 

Hierna kan je voor de zekerheid ook nog de cache van Origin verwijderen

 

Open Origin, ga naar de gamebibliotheek en download en installeer De Sims 4 door op de Download knop te drukken Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (267 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen