poppenhuis en drinken

door irishier
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

poppenhuis en drinken

★★★ Novice

Ik heb de laatste tijd 2 bugs in mijn spel. Het spel repareren helpt niet.

 

Bug 1: Als mijn kinder- of peutersim met het poppenhuis gaat spelen stopt mijn volwassen sim meteen alles wat hij aan het doen is om mee te spelen met het poppenhuis. Soms gaan volwassen sims zelfs alleen met de poppen spelen(ze hebben niet de karaktereigenschap kinderachtig).

 

Bug 2: Mijn peuters kunnen niet meer drinken. Als ik mijn sim zijn peuter drinken laat geven, dan kan mijn peuter het niet opdrinken. Ik klik op de drinkbeker en de enige optie is "in inventaris plaatsen". Als ik dat heb gedaan is de enige optie "in wereld plaatsen" alsof de beker leeg is. Maar als ik er met mijn muis op ga staan staat er gewoon "bederft over ... uur en ... min."

 

Ik heb het idee dat de bugs zijn ontstaan nadat ik de Sims Ouderschap heb gedownload.

 

Wat kan ik aan deze bugs doen?

Bericht 1 van 2 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: poppenhuis en drinken

★★★★★ Expert


Had je al de basisstappen geprobeerd, @irishier?
Meestal lossen die vreemde problemen op nadat het je Sims bepaalde acties niet meer doen, het spel werd bijgewerkt, een nieuwe uitbreiding werd geïnstalleerd.

  • Voordat je begint: Zorg je dat de Origin cliënt als alle andere Origin spellen volledig zijn afgesloten.
  • Daarna ga je De Sims 4 map in je Documenten hernoemen. Als voorbeeld naar: De Sims 4_Reservekopie.
  • Maak ook de cache van de Origin cliënt leeg.
  • Het beste is om onnodige overige programma's volledig af te sluiten.
  • Ga na dat je verbonden bent met het internet, de internetverbinding in orde is en de Origin cliënt toegang ongehinderd heeft tot het internet.
  • Start de Origin cliënt weer op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
  • Vervolgens repareer je het spel.
    Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en kies de Reperaren optie.
  • Als je De Sims 4 weer gaat spelen, test je met een nieuw aangemaakt of bestaand huishouden, of je problemen nog steeds bestaan.

Aangezien je problemen voornamelijk te maken hebben met acties van peuters, zouden dit inderdaad bugs kunnen zijn en worden vermeld op de Engelstalige forum tak.
Heb je misschien iets aan de suggesties die daarop vermeld worden?

Ook zou je deze andere manier kunnen proberen.


Groetjes.


Bericht 2 van 2 (235 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help