patch windows 10

door bassie832
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

patch windows 10

★★★ Newbie

Ik heb dit spel origineel gekocht gedownload en via de dvd geinstalleerd maar krijg steeds melding patch nodig, druk je op knop vernieuwen en dan doet het spel niets en heb dragon age 2 speelt vloeiend, net nog gespeeld, terwijl dat spel veel ouder is dan dragon age inquisition, op google ook weinig informatie hierover, heb vandaag de uitbreiding gekocht maar heeft ook geen invloed op het opstarten van het spel terwijl ik het in 2015 wel uitgespeeld heb, toen nog windows 7 overgang naar windows 10 op mijn oude pc.

 

graag zsm bericht of weet iemand raad,

 

Mvgr

Bericht 1 van 3 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: patch windows 10

EA SPORTS FC Team

Hey @bassie832,

 

Heb je misschien een screenshot van de exacte foutmelding voor mij om dit verder te onderzoeken?

 

Misschien dat @Fred_vdp nog wat tips heeft?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (440 Weergaven)

Alle reacties

Re: patch windows 10

EA SPORTS FC Team

Hey @bassie832,

 

Heb je misschien een screenshot van de exacte foutmelding voor mij om dit verder te onderzoeken?

 

Misschien dat @Fred_vdp nog wat tips heeft?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (441 Weergaven)

Re: patch windows 10

Hero

@EA_Jason wrote:

Misschien dat @Fred_vdp nog wat tips heeft?


Ik vermoed dat dit een moeilijk te googelen probleem is omdat weinig mensen nog via de DVD installeren. Ik gok dat het probleem kan verholpen worden door het spel te downloaden in plaats van via de disc te installeren. Vooraleer dat de doen, kan je wel proberen om het spel eerst te repareren door er in Origin op te rechterklikken en op Repareren te klikken. Op die manier gaat Origin na of alle bestanden up-to-date zijn.

 

Als dat niet lukt raad ik aan om een dxdiag te delen: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/



CCP Hero Banner - Red.png


Bericht 3 van 3 (431 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help