origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

door Krmnouwen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

★★★ Newbie

Ik heb net origin geupdated, alleen moet ik nu nog voor de hulpprogramma installatie mijn wachtwoord van mijn laptop account invullen. Elke keer als ik dat doe gaat hij weer terug naar het scherm waar ze vragen voor toestemming. Wat moet ik doen?

Bericht 1 van 17 (1.108 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

EA SPORTS FC Team

Misschien dat we over ongeveer 2 weken een fix hebben, maar dan moet je wel de Beta versie van Origin gebruiken (kan je aanpassen in de instellingen). Ander is het ongeveer 3 weken wachten op een oplossing voor de normale versie van Origin.

 

Ik snap dat dit nogal lang duurt, maar als we het direct konden oplossen dan hadden we dit zeker ook gedaan!

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 17 (1.086 Weergaven)

Alle reacties

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Krmnouwen,

 

Ik ben dit al een tijdje aan het onderzoeken met @Bluebellflora en het Origin team heeft misschien een oplossing. Het is even afwachten totdat deze getest is en wordt uitgegeven. 

 

Dit is dus een algemeen probleem waar meerdere mensen last van hebben.

Jason.png
Bericht 2 van 17 (1.093 Weergaven)

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

★★★ Newbie

Hier hetzelfde probleem. Stond bovenin mijn het scherm van Origin dat er een nieuwe versie beschikbaar was en deze gedownload moet worden, nu zit ik in een loop van toestemming geven en wachtwoord invullen. Is hier al een oplossing voor?

Bericht 3 van 17 (1.070 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

Community Manager (retired)

Hey@mdenisekellerman ,

 

Op het moment heb ik nog geen update. De studio is ervan op de hoogte en er nog steeds mee bezig om dit op te lossen. 

Neil.png
Bericht 4 van 17 (1.066 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

EA SPORTS FC Team

Misschien dat we over ongeveer 2 weken een fix hebben, maar dan moet je wel de Beta versie van Origin gebruiken (kan je aanpassen in de instellingen). Ander is het ongeveer 3 weken wachten op een oplossing voor de normale versie van Origin.

 

Ik snap dat dit nogal lang duurt, maar als we het direct konden oplossen dan hadden we dit zeker ook gedaan!

Jason.png
Bericht 5 van 17 (1.087 Weergaven)

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

★★ Novice
bij mij werkt het ook niet is er al een oplossing?
Bericht 6 van 17 (989 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

EA SPORTS FC Team

Als het goed is, is alles nu opgelost. Al ben je de tweede vandaag die aangeeft hiermee problemen te hebben. 

 

Probeer eens de Origin Reset Tool te gebruiken, hierna kan je de automatische updates en de Beta versie inschakelen. Dit probleem hoort namelijk al opgelost te zijn. 

Jason.png
Bericht 7 van 17 (977 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

★★★★ Novice

Exact hetzelfde probleem hier. Ik heb inmiddels al verschillende dingen geprobeerd, maar niets lukt. 

Bericht 8 van 17 (950 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

EA SPORTS FC Team

In dat geval moeten we dit verder onderzoeken.

 

Ik hoopte er stiekem op dat het opgelost was, maar in de laatste week zien we dit probleem weer voorbij komen. We hebben een tool gemaakt om dit verder te kunnen onderzoeken, zouden jullie deze tool willen laten draaien en mij het resultaat ervan hier in het topic willen plaatsen?

 

https://download.dm.origin.com/download/Origin+Installation+Troubleshooter.app.zip

Jason.png
Bericht 9 van 17 (946 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin toestemming nodig hulpprogramma installatie

★★★ Newbie
hij doet het nog steeds niet!
Bericht 10 van 17 (861 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen