Re: opnieuw activeren

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

opnieuw activeren

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb een sims4 spel, kan spel niet in. kan niet inloggen enige wat werkte wat nieuw account aanmaken.

Vreemd genoeg met hetzelfde mailadres. 

Nu moet het spel opnieuw geactiveerd worden, maar de code is uiteraard al gebruikt.

Hoe is dit op te lossen?

 

Bedankt.

Bericht 1 van 5 (645 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opnieuw activeren

★★★★★ Expert


Hallo @FlipAap4,

Er is een probleem met de laatste update van De Sims 4. Dit zou bekend zijn, ze zijn deze aan het onderzoeken.
Als een productcode al geregistreerd is, dan deze kan deze niet nog eens worden geregistreerd.
Je heb de nieuwe account voor niets gemaakt. Het beste is dat je er niets mee doet (inclusief nieuwe aankopen doen en er op spelen) en deze laat verwijderen of samenvoegen. Dit gaat met behulp van de helpdesk.

Kun je De Sims 4 weer opgestart krijgen door deze basisstappen uit te voeren?
  1. Zorg eerst dat de Origin cliënt en alle EA spellen helemaal zijn afgesloten.
  2. Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
  3. Hernoem De Sims 4 map in je Documenten\Electronic Arts\.
  4. Controleer of je verbonden bent met het internet, je internetverbinding in orde is, start de Origin cliënt op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
  5. Repareer je het spel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklikken op de speltitel en kies voor Repareren uit dit verschenen menu.

Als laatste wil ik nog aangeven, dat het niet verstandig is om persoonlijke gegevens te plaatsen, hier onder vallen ook e-mail adressen en productcodes.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 5 (634 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opnieuw activeren

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Hi

Ik heb ook dit probleem en bij mij is alles gelukt behalve de laatste stap. Er staat bij mij nergens game titels

Bericht 3 van 5 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opnieuw activeren

★★★★★ Expert
Rechtsklik op de speltegel in je spelbibliotheek van de Origin cliënt, om het spel (van Origin) via de Origin cliënt te laten repareren, @patatOFfriet.

De laatste versie van de Origin cliënt kan je hiervan downloaden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (346 Weergaven)

Re: opnieuw activeren

Community Manager (retired)
@patatOFfriet Hey!

Sorry om te horen dat je De Sims 4 niet terug kunt vinden. Wat gebeurt er precies wanneer je probeert in te loggen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (337 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen