Re: onbereikbaar e-mail

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

onbereikbaar e-mail

★★★ Newbie

Beste

 

Ik had vroeger een e-mailadres, maar deze is niet meer in gebruik. Hierop had ik al mijn games, maar omdat ik het wachtwoord kwijt ben én geen toegang meer heb tot deze e-mail zie ik geen oplossing hoe ik deze kan oplossen. 

 

Ik merkte op dat er vroeger wel een nummer was waar wij naar konden bellen, maar nu heb ik geen idee hoe ik dit oplos. 

 

Met vriendelijke groetjes

 

Dear Sir/Madam

 

I used to have access to my other account via another e-mail, but I've lost the password information to gain access to origin. This e-mailaccount has already been deleted so I can't gain access to it. 

 

Can somebody please explain how I can retrieve this information and activate my account again? 

 

Sincerely 

Bericht 1 van 4 (928 Weergaven)

Re: onbereikbaar e-mail

★★★★★ Expert
Indien je geen toegang meer hebt tot het gekoppelde e-mail adres en het helpartikel geeft geen verbetering, dien je telefonisch contact op te nemen met de helpdesk, @watisditendat.
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/im-locked-out-of-my-ea-account/

De telefoonnummers bestaan nog, tenminste als je de juiste hebt.

In verband met het minder leuke onderwerp die wereldwijd bezig is, is er geen Nederlandstalige helpdesk beschikbaar.
Je zult dat dus via de Engelstalige chat moeten proberen: https://help.ea.com/en/contact-us/
Alle gegevens invoeren. Je regio dient ingesteld op "United States" zijn. De chat in het Engels starten.


Zou je nog kunnen laten weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (917 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: onbereikbaar e-mail

★★★ Newbie

Ik heb het zelfde probleem. Het telefoonnummer is buitengebruik. Op de chat verwijzen ze naar een invulformulier.

Deze heb ik al 3x ingevuld. Maar nooit een reactie gehad.

Hoe kun je nog op een andere manier contact met ze opnemen? Zodat het oude emailadres veranderd wordt in mijn nieuwe emailadres?

Bericht 3 van 4 (859 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: onbereikbaar e-mail

★★★★★ Expert
Voor problemen met jouw EA / Origin account dien je echt contact op te nemen met de helpdesk, @Maarten-solar.
Nederlandse helpdesk is gesloten en dus zal niemand de telefoon daar opnemen.
Je dient dit via de Engelstalige chat te gaan doen.
Het formulier dan zo goed volledig mogelijk invullen. Het verwerken van de gegevens kan enige tijd duren, daarvoor zul je geduld moeten hebben.
Wordt dit nog ergens vermeld?

Het wordt afgeraden om een e-mail adres te gebruiken dat je van school studie of werk krijgt.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (848 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help