Re: * on a plate is a better game

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

* on a plate is a better game

★★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? every day
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) every second of every minute
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? play the * game
Wat gebeurt er? why is it that people with 20 mil teams have everything in the game on their side i have a * 300k team i am 400x times better than te opponent i have 20 shots 5x i hit the post and this guy had 4 shots and i am 4-1 behind why is this game so absolute *
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? a * goal by this * game

give me a game with * on a plate and the game is better

Bericht 1 van 2 (127 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: * on a plate is a better game

EA SPORTS FC Team

Hoi @bryan_ps_nl,

 

We kunnen het op het NL forum gewoon in het NEderlands houden.

 

Dat jouw tegenstanders een team van 20 miljoen hebben met waarschijnlijk geweldige stats en skills kan gebeuren en het zal lastig zijn om tegen ze te winnen.

 

Misschien is het een idee om tips te krijgen via YouTube videos van andere top spelers om jouw taktieken en technieken te verbeteren zodat je een betere kans maakt tegen deze spelers. Als je telkens mist terwijl je vaak op doel schiet, dan is dat waarschijnlijk niet uit een ideale situatie.

 

Ik ben er ook zo een die alleen schiet wanneer ik 100% weet dat ik kan scoren, terwijl mijn tegenstanders vaak schieten en even vaak missen. Het frustreert mijn collega's enorm Wink

 

Aangezien dit niet een bug raport is maar meer een rant, zal ik dit topic sluiten.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (102 Weergaven)

Alle reacties

Re: * on a plate is a better game

EA SPORTS FC Team

Hoi @bryan_ps_nl,

 

We kunnen het op het NL forum gewoon in het NEderlands houden.

 

Dat jouw tegenstanders een team van 20 miljoen hebben met waarschijnlijk geweldige stats en skills kan gebeuren en het zal lastig zijn om tegen ze te winnen.

 

Misschien is het een idee om tips te krijgen via YouTube videos van andere top spelers om jouw taktieken en technieken te verbeteren zodat je een betere kans maakt tegen deze spelers. Als je telkens mist terwijl je vaak op doel schiet, dan is dat waarschijnlijk niet uit een ideale situatie.

 

Ik ben er ook zo een die alleen schiet wanneer ik 100% weet dat ik kan scoren, terwijl mijn tegenstanders vaak schieten en even vaak missen. Het frustreert mijn collega's enorm Wink

 

Aangezien dit niet een bug raport is maar meer een rant, zal ik dit topic sluiten.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (103 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help