offline fut draft fout

door qualizza92
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

offline fut draft fout

★★★ Newbie

Product: FIFA 18
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Bryqua92
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Offline Draft
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 11-08-2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 14:40
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Hij blijft hangen bij de wisseling van de 2e helft Ik kan geen start drukken
Wat gebeurt er? Tijdens mijn finale draft kon ik al geen start drukken. Toen de eerste helft klaar was, blijft die op een bepaald scherm staan en kan nu niks meer. Het stond 1-1 dus ik kon hem gewoon nog winnen
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Over gaan naar het pauze menu en door kunnen gaan naar de 2e helft

Zie foto

Bericht 1 van 2 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: offline fut draft fout

Community Manager (retired)

 Hey @qualizza92 ,

 

Sorry om dat te horen dat dit gebeurt is, ook nog eens in de finale. Gebeurt dit vaker?

 

Het is geen garantie maar voor de disconnect tijdens de draft hebben we een self-help tool die kijkt of je in aanmerking komt voor een nieuwe Draft Token via https://help.ea.com/nl/self-service/draft-tokens/ . Hierbij is het belangrijk dat je eerst de prijzen in ontvangst neemt en erna een uurtje wacht zodat de servers de match kunnen terugvinden. Als die geen gunt ben ik bang dat je niet in aanmerking komt voor een nieuwe token.  

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (481 Weergaven)

Alle reacties

Re: offline fut draft fout

Community Manager (retired)

 Hey @qualizza92 ,

 

Sorry om dat te horen dat dit gebeurt is, ook nog eens in de finale. Gebeurt dit vaker?

 

Het is geen garantie maar voor de disconnect tijdens de draft hebben we een self-help tool die kijkt of je in aanmerking komt voor een nieuwe Draft Token via https://help.ea.com/nl/self-service/draft-tokens/ . Hierbij is het belangrijk dat je eerst de prijzen in ontvangst neemt en erna een uurtje wacht zodat de servers de match kunnen terugvinden. Als die geen gunt ben ik bang dat je niet in aanmerking komt voor een nieuwe token.  

Neil.png
Bericht 2 van 2 (482 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help