Re: nieuw spel functie werkt niet

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

nieuw spel functie werkt niet

★★★ Newbie
Beste EA Sims 4, IK heb een probleem met het creëren van een nieuw spel. Als ik er namelijk op klik krijg ik alleen een beeld met sterren te zien. Ik heb alle aangepaste materialen al uitgeschakeld . Ook heb ik geprobeerd of het hielp om scripnotificaties toegestaan uit te zetten, maar niks lijkt te helpen. Ik heb geprobeerd om te kijken of ik het spel kon resetten , maar die functie kon ik niet vinden. Het ligt niet aan mijn verbinding, want al de andere spellen op mijn pc werken wel.

Ik hoor graag u antwoord!

Bericht 1 van 6 (413 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: nieuw spel functie werkt niet

EA SPORTS FC Team

Beste @liss522,

 

Dat ziet er inderdaad vreemd uit. 

 

Voor dit soort uitzonderlijke situaties raad ik altijd aan om eerst alle mods te verwijderen en daarna via Origin, De sims 4 te repareren.

 

Laat even weten of dit heeft geholpen.

Jason.png
Bericht 2 van 6 (393 Weergaven)

Re: nieuw spel functie werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Dit probleem wordt veroorzaakt door de aangepaste inhoud die je gebruikt, @liss522. Doe deze basistappen eens, zo al je probleem verholpen worden:
  1. Voordat je hieraan begint dienen alle Origin spellen en de Origin cliënt helemaal afgesloten zijn.
  2. Map van De Sims 4 in je Documenten\Electronic Arts\ hernoemen.
  3. De cache van de Origin cliënt leegmaken.
  4. Repareer het spel via de Origin cliënt. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 in je spelbibliotheek en de optie Repareren kiezen.
  5. Hierna dien je te testen of je probleem is verholpen.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.


Bericht 3 van 6 (384 Weergaven)

Re: nieuw spel functie werkt niet

Champion
@liss522 Heb je Windows en ge-update en geactiveerd? Het kan ook liggen aan je grafische kaart. Mogelijk mis je onderdelen van besturingsprogramma's. Welke spellen kan je wel spelen? Kan je wat meer informatie geven door bijv. een DxDiag.txt. Dit bestand kan je maken door in het zoekscherm van windows linksonder (loepje) DxDiag te toetsen. Als je dat bestand bijvoegt kunnen we gerichter helpen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (378 Weergaven)

Re: nieuw spel functie werkt niet

EA SPORTS FC Team

Kijk @Trismagistos en @RealSimmor0  eens helpen @liss522, daar wordt je toch blij van? Standard smile

Jason.png
Bericht 5 van 6 (358 Weergaven)

Re: nieuw spel functie werkt niet

★★★★★ Expert
Is het inmiddels al opgelost, @liss522?

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (286 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help