need for speed 2015 i cant continue the start page

door cikondios
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

need for speed 2015 i cant continue the start page

★★★★★ Newbie

hi, ik heb zojuist Need for speed 2015 gekocht online en heb dat geinstalleerd, waneer ik die spel opstart het zegt   Detected intel  driver version#1 9.17.10.4459 05/19/2016 00:00:00 #2 15.201.1151.1008 11/04/2015 00:00:00 . The recommended driver version is xx.xx.15.4251 or later. Please update your drivers at http://downloadcenter.intel.com/ before playing the game.      vervolgens heb ik een programme die heet driver booster die al mijn drivers update, en ik heb het gechecked of het uptodate was, en het was updated .. en nog steets waneer ik die spel op start dan werkt het oke. tot dat ik op spatie moet drukke om door te gaan of L om te stoppe naar windows... en darr ziet tie dan vast en doettie niks meer :/ kan iemand mij aub helpe.

Bericht 1 van 3 (239 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: need for speed 2015 i cant continue the start page

Dag @cikondios

 

Dit zijn de system requirements van NFS 2015:

 

CPU:
Intel Core i3-4130 or equivalent with 4 hardware threads
 
RAM:
6GB RAM
 
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB, or equivalent DX11
DX:
11
 

OS: Windows 7 or later

Even vermelden dat een Geforce GTX 750 Ti of Radeon HD 7850 ver boven de capaciteiten liggen van een doorsnee intel graphics GPU.

Persoonlijk raad ik niemand aan om te gamen met intel graphics. Het is dus zeker het overwegen waard om eens te gaan kijken naar een Geforce GTX 1050 Ti of beter of een overeenkomstige kaart van Radeon (naargelang je budget).

 

Gelukkig nieuwjaar! Party hat

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (280 Weergaven)

Alle reacties

Re: need for speed 2015 i cant continue the start page

Dag @cikondios

 

Dit zijn de system requirements van NFS 2015:

 

CPU:
Intel Core i3-4130 or equivalent with 4 hardware threads
 
RAM:
6GB RAM
 
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB, or equivalent DX11
DX:
11
 

OS: Windows 7 or later

Even vermelden dat een Geforce GTX 750 Ti of Radeon HD 7850 ver boven de capaciteiten liggen van een doorsnee intel graphics GPU.

Persoonlijk raad ik niemand aan om te gamen met intel graphics. Het is dus zeker het overwegen waard om eens te gaan kijken naar een Geforce GTX 1050 Ti of beter of een overeenkomstige kaart van Radeon (naargelang je budget).

 

Gelukkig nieuwjaar! Party hat

Bericht 2 van 3 (281 Weergaven)

Re: need for speed 2015 i cant continue the start page

★★★★★ Newbie
Ja, ik ben van plan om een nieuwe aanschaf te doen, want mijn componenten zijn een beetje zwak. Een nieuw gaming pc bouwen. Tog bedankt voor jou moeite om mij te beantworden, happy new year ! Wink
Bericht 3 van 3 (220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen