na update en nieuwe content is mijn game stuk

door Yarsko02
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

na update en nieuwe content is mijn game stuk

★★★ Newbie

hallo,

 

na update en nieuwe content is mijn game stuk ik kan namelijk niet meer in creëer een sim komen.

 

dit komt na dat ik de sims 4 honden en katten heb gedownload en vampieren ook na de update

 

kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 4 (347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: na update en nieuwe content is mijn game stuk

EA SPORTS FC Team

Hoi @LNiolova,

 

Het kan zo zijn dat er een of meer mods het probleem veroorzaken, dit is te controleren door de 50/50 methode te gebruiken (verwijder elke keer 50% van de mods) zoals in dit artikel staat beschreven:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/

 

Je kunt ook De Sims 4 map hernoemen:

 

-  Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"

-  Ga naar Documenten > Electronic Arts

 

Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst.  Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (349 Weergaven)

Alle reacties

Re: na update en nieuwe content is mijn game stuk

★★★★★ Novice

Dat is vervelend.

Ik heb hier zelf geen last van maar heb hier meer van gehoord. Heb je CC (custom content, dus downloads) in je game staan? Deze zorgen namelijk voor opstartproblemen, of problemen met het opslaan van je spel.

Je kan de CC verwijderen, of kijken of de maker van de CC zijn creaties heeft geupdate. 

Bericht 2 van 4 (335 Weergaven)

Re: na update en nieuwe content is mijn game stuk

★★★ Newbie

hoi ik heb precies hetzelfde probleem en ik heb wel cc maar ik heb net veel verwijderd en het helpt niet ik vindt het zonde om alles te verwijderen is dat essentieel?

Bericht 3 van 4 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: na update en nieuwe content is mijn game stuk

EA SPORTS FC Team

Hoi @LNiolova,

 

Het kan zo zijn dat er een of meer mods het probleem veroorzaken, dit is te controleren door de 50/50 methode te gebruiken (verwijder elke keer 50% van de mods) zoals in dit artikel staat beschreven:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/

 

Je kunt ook De Sims 4 map hernoemen:

 

-  Open "Mijn computer", "Deze PC" of "Computer"

-  Ga naar Documenten > Electronic Arts

 

Hernoem jouw De Sims 4 folder naar "De Sims 4 Backup" en repareer het spel. Dit zorgt ervoor dat alle instellingen worden gereset, mods worden verwijderd en savegames worden verplaatst.  Om de saves terug te zetten kopieer je de "Saves" folder vanuit de "De Sims 4 Backup" folder naar de "De Sims 4" folder. Dit lost vaak het probleem op waar de Speel knop grijs is en het helpt bij opstartproblemen.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (350 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help