na downloaden sims 4 jaargetijde kan ik niet meer sims spelen

door lievevanroekel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

na downloaden sims 4 jaargetijde kan ik niet meer sims spelen

★★★★ Novice

ik heb net sims 4 jaargetijde gekocht en nu nlijft die hangen in het laadscherm heb al meerdere keren de computer opnieuw opgestart 

Bericht 1 van 5 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: na downloaden sims 4 jaargetijde kan ik niet meer sims spelen

★★★★★ Expert


Hallo @lauragiirl,

Dit ligt er aan waar de modificaties en/of door gebruiker gemaakte inhoud worden geplaatst.
Het lijkt beter om alle modificaties te verwijderen. Dit kan door de map te verplaatsen naar een andere locatie.
Zijn er bestanden en/of mappen erbij gekomen? Verwijder dan deze eens.
Zijn er bestaande bestanden aangepast? Zorg dan dat deze worden hersteld naar hun oorspronkelijke staat. Meestal kan dit door van te voren reservekopie terug te plaatsen.

Werkt hierna het spel weer? Installeer de modificaties 1 voor 1 weer en test na elke of het spel nog werkt.
Mocht er eentje bij zitten waardoor het spel weer niet opstart, verwijder deze eerst dan, dan weer test of het spel wel start en je een andere modificatie installeert.
Ga zo door dat je ze alle allemaal heb gehad.
De modificaties die niet werken kun je weglaten, of na te gaan of deze inmiddels is bijgewerkt.
Mogelijk is het bekend is dat een bepaalde modificatie niet werkt of alleen werkt met een bepaalde uitbreidingspakket.

Als er een beschrijving bij de modificatie zit hoe deze dient geïnstalleerd te worden, dan andersom worden gevolgd om deze te verwijderen. De beschrijving kan ook op de website staan, waarvan deze zijn gedownload.

Heb je ook eens geprobeerd om de cache van Origin te wissen, om te zien of het probleem daarmee is opgelost?
Als je geen reservekopie had gemaakt van de bestanden en mappen die gewijzigd worden, dan kun je deze map hernoemen of te verwijderen.
Anders zit er vaak niet anders op dan het spel helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.


Probleemoplossingen voor Mac

1. Spel opnieuw installeren.
  • Open Finder
  • Ga naar Programma's
  • Sleep De Sims 4 naar de prullenbak
  • Leeg de prullenbak
  • Download De Sims 4 via Origin

2. Origin Cache verwijderen
  • Verwijder Origin .
  • Open Finder en houd je de Command- of Apple-toets + Shift + G ingedrukt.
  • Voer daar ~/Library/ in en druk op OK.
  • Ga naar Application Support > Origin
  • Verwijder de DownloadCache folder.
  • Download en installeer Origin opnieuw.

3. Nieuwe gebruiker aanmaken
Heb je alles geprobeerd en heb je nog steeds problemen met De Sims 4 op jouw Mac? Maak dan een nieuwe gebruiker aan.
  • Klik op het Apple logo links bovenaan in het menu.
  • Ga naar Systeemvoorkeuren > Gebruikers en groepen.
  • Om een gebruiker aan te maken dien klik je eerst op het hangslot.
  • Klik op het plusteken +
  • Kies Nieuwe account en maak een nieuwe beheerder aan.
  • Log in op de Mac met de nieuwe beheerder en start De Sims 4 op.

Afkomstig van [Info] Sims 4 - Technische problemen oplossen door EA_Jason.
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...


Misschien kan de stappenplannen van Phantomlover1717 op je verder helpen.
[INFO] How to's, bekende problemen & FAQ
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527


Groeten.


In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (461 Weergaven)

Alle reacties

Re: na downloaden sims 4 jaargetijde kan ik niet meer sims spelen

Community Manager (retired)

Hey @lievevanroekel ,

 

Speelde je hiervoor ook al De Sims 4?

 

Zo ja, dan heb je waarschijnlijk custom content en/of mods aan staan die wat veroudert zijn en problemen geven. Zou je kunnen kijken of er updates zijn voor de mods/custom content en/of het spel op kunnen starten zonder om te zien of hij dan wel werkt?

Neil.png
Bericht 2 van 5 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: na downloaden sims 4 jaargetijde kan ik niet meer sims spelen

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren heb ik Jaargetijden gekocht en met veel plezier gespeeld. 

Vandaag wilde ik weer gaan spelen, maar als ik de Sims 4 via origin of programma's opstart krijg ik 10 seconden lang een zwart scherm en daarna crasht de Sims en keer ik terug naar mijn bureaublad. Heb alle spellen gerepareerd, maar niks helpt. 

 

Ik heb een macbook. Hoe kan ik de custom content en mods verwijderen of updaten?

 

Dank!

Bericht 3 van 5 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: na downloaden sims 4 jaargetijde kan ik niet meer sims spelen

★★★★★ Expert


Hallo @lauragiirl,

Dit ligt er aan waar de modificaties en/of door gebruiker gemaakte inhoud worden geplaatst.
Het lijkt beter om alle modificaties te verwijderen. Dit kan door de map te verplaatsen naar een andere locatie.
Zijn er bestanden en/of mappen erbij gekomen? Verwijder dan deze eens.
Zijn er bestaande bestanden aangepast? Zorg dan dat deze worden hersteld naar hun oorspronkelijke staat. Meestal kan dit door van te voren reservekopie terug te plaatsen.

Werkt hierna het spel weer? Installeer de modificaties 1 voor 1 weer en test na elke of het spel nog werkt.
Mocht er eentje bij zitten waardoor het spel weer niet opstart, verwijder deze eerst dan, dan weer test of het spel wel start en je een andere modificatie installeert.
Ga zo door dat je ze alle allemaal heb gehad.
De modificaties die niet werken kun je weglaten, of na te gaan of deze inmiddels is bijgewerkt.
Mogelijk is het bekend is dat een bepaalde modificatie niet werkt of alleen werkt met een bepaalde uitbreidingspakket.

Als er een beschrijving bij de modificatie zit hoe deze dient geïnstalleerd te worden, dan andersom worden gevolgd om deze te verwijderen. De beschrijving kan ook op de website staan, waarvan deze zijn gedownload.

Heb je ook eens geprobeerd om de cache van Origin te wissen, om te zien of het probleem daarmee is opgelost?
Als je geen reservekopie had gemaakt van de bestanden en mappen die gewijzigd worden, dan kun je deze map hernoemen of te verwijderen.
Anders zit er vaak niet anders op dan het spel helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.


Probleemoplossingen voor Mac

1. Spel opnieuw installeren.
  • Open Finder
  • Ga naar Programma's
  • Sleep De Sims 4 naar de prullenbak
  • Leeg de prullenbak
  • Download De Sims 4 via Origin

2. Origin Cache verwijderen
  • Verwijder Origin .
  • Open Finder en houd je de Command- of Apple-toets + Shift + G ingedrukt.
  • Voer daar ~/Library/ in en druk op OK.
  • Ga naar Application Support > Origin
  • Verwijder de DownloadCache folder.
  • Download en installeer Origin opnieuw.

3. Nieuwe gebruiker aanmaken
Heb je alles geprobeerd en heb je nog steeds problemen met De Sims 4 op jouw Mac? Maak dan een nieuwe gebruiker aan.
  • Klik op het Apple logo links bovenaan in het menu.
  • Ga naar Systeemvoorkeuren > Gebruikers en groepen.
  • Om een gebruiker aan te maken dien klik je eerst op het hangslot.
  • Klik op het plusteken +
  • Kies Nieuwe account en maak een nieuwe beheerder aan.
  • Log in op de Mac met de nieuwe beheerder en start De Sims 4 op.

Afkomstig van [Info] Sims 4 - Technische problemen oplossen door EA_Jason.
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...


Misschien kan de stappenplannen van Phantomlover1717 op je verder helpen.
[INFO] How to's, bekende problemen & FAQ
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527


Groeten.


Bericht 4 van 5 (462 Weergaven)

Re: na downloaden sims 4 jaargetijde kan ik niet meer sims spelen

EA SPORTS FC Team

Geweldig bericht van @RealSimmor0

 

Dit zijn inderdaad de juiste stappen om het probleem op te lossen, is het nog gelukt @lauragiirl?

Jason.png
Bericht 5 van 5 (338 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen